24 mei 2017

Philips opent pop-up Healthy Drinks Kitchen op Utrecht Centraal

On the go én toch gezond met een verfrissend sapje of een smoothie

Eindhoven – Op maandag 29 mei opent Philips de exclusieve Healthy Drinks Kitchen op Utrecht Centraal - één van de drukste punten van Nederland. Dé gezonde stop voor drukke reizigers biedt voorbijgangers de hele week gratis sapjes aan in een inspirerende omgeving. Er wordt de hele dag geblend, geperst en geslowjuiced. Bekende experts geven tips over een kleurrijke en gezonde levensstijl en Philips laat je zien hoe je met sapjes en smoothies snel en eenvoudig de juiste hoeveelheid groente en fruit binnenkrijgt.

Jouw maandag kan vast een boost gebruiken!

De Healthy Drinks Kitchen heeft iedere dag een ander thema. Tussen 11:00 en 13:00 uur zijn er bekende influencers aanwezig om recepten te delen en gezonde juices te maken. Daarbij is er ook een ervaren voedingsdeskundige aanwezig om advies te geven en vragen te beantwoorden. Ook de enige echte Philips Chef, Martin Senders zal aanwezig zijn.

• Booster maandag met Men’s Health
  • Refresh dinsdag met Women’s Health en Dear Good Morning
  • Wellness woensdag met De Hippe Vegetariër
  • Beautiful donderdag met Amayzine
  • Feel good vrijdag met Uit Pauline’s Keuken

Is de sapcentrifuge, slowjuicer of juist de blender wat voor jou?

Philips helpt bij het kiezen van het apparaat dat past bij jouw gezondheidsdoelstellingen en geeft inspiratie om goede voornemens vol te houden.

• Sapcentrifuges zijn ideaal voor een maximale hoeveelheid heldere sap in een handomdraai; voorsnijden is niet nodig. Het sap wordt gescheiden van het pulp door middel van centrifugerende kracht.
  • Slowjuicers persen juist langzaam het sap uit groenten en fruit met als resultaat een stevige en geconcentreerde sap, waarbij meer vezels behouden blijven.
  • Blenders zijn geschikt om te mengen, mixen en malen en worden vaak gebruikt voor het maken van smoothies, boordevol vezels. Ook voor sauzen en soepen is een blender uitermate geschikt.

De kracht van homemade food

Bij Philips streven we naar het verbeteren van levens door middel van zinvolle innovaties. Als het gaat om voeding geloven we simpelweg dat eten en drinken de bouwstenen vormen voor een gezond én gelukkig leven. Een gezond eetpatroon heeft namelijk een positieve impact op zowel je fysieke gezondheid als je gemoedstoestand. Daarom ontwikkelen wij bij Philips keukenapparatuur, apps en recepten die het eenvoudig maken om gezonde gerechten met plezier te bereiden. Philips is de enige speler die het complete productportfolio binnen de juicecategorie beheert.

Kijk voor meer informatie over de Healthy Drinks Kitchen op het Facebook evenement en voor meer informatie over de healthy drinks categorie op de website.

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruikt van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 70.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2016 een omzet van 17,4 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.com/newscenter.