Amsterdam, Nederland – Philips is al 80 jaar wereldleider op het gebied van mannenverzorging en maakt zo het leven van miljoenen mannen wereldwijd gemakkelijker, ongeacht hun stijl.
De Philishave, ‘s werelds allereerste elektrische scheerapparaat, werd in 1939 gelanceerd en veranderde voor altijd de manier waarop mannen zich scheren. Sindsdien is Philips blijven innoveren en luistert voortdurend naar de veranderende behoeften van mannen om zo met de nieuwste technologie, baanbrekende en geavanceerde oplossingen te bieden voor een superieure scheer- en verzorgingservaring.
Ook bij de allernieuwste en toonaangevende scheer- en verzorgingstools stelt Philips de consument steeds centraal. Zo is de Philips Shaver serie 9000 Prestige het perfecte apparaat voor een gladde en comfortabele scheerbeurt, tekent de Philips Shaver serie 7000 met Artificial Intelligence voor een persoonlijke scheerbegeleiding en is de Philips OneBlade, het revolutionaire apparaat bij uitstek voor het trimmen, scheren en stijlen van elke haarlengte. Als bewijs van zijn knowhow bereikte Philips onlangs de mijlpaal van 1 miljard verkochte scheerapparaten.
Om 80 jaar Male Grooming innovaties te vieren, lanceert Philips een gloednieuw scheerapparaat, met een beperkte oplage, geïnspireerd op de allereerste Philishave. Dezelfde klassieke look met baanbrekende technologie. De nieuwe Philishave Heritage Edition belichaamt de geschiedenis van het merk en combineert historische kleuren met het iconische driekoppige ontwerp en acht decennia voortdurende innovatie en expertise.