Nieuwscentrum

19 juni 2018

De High Speed-vacuümblender van Philips houdt je smoothies langer vers1

Een nieuwe manier van supersnel blenden door vacuümtechnologie

• Houd je smoothie langer vers en ga oxidatie tegen door de vacuümtechnologie
  • Zichtbaar resultaat: minder luchtbelletjes, minder schuim en minder gescheiden sap in je smoothie

Eindhoven - Met de Philips High Speed-vacuümblender blijven je smoothies de hele dag zo vers als op het moment dat je ze maakt. De unieke vacuümtechnologie van Philips vermindert oxidatie, zodat je de hele dag verzekerd bent van een heerlijk smakende smoothie boordevol voedingsstoffen.

Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie bestaat een gezond dieet uit ten minste 400 gram of vijf porties groente en fruit per dag. Bovendien vermindert consumptie van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid groente en fruit het risico op welvaartsziekten en wordt gewaarborgd dat de dagelijkse voeding voldoende voedingsvezels bevat2.

Oxidatie verminderen en smoothies langer vers houden

Smoothies maken en drinken is een eenvoudige en smakelijke manier om meer groente en fruit binnen te krijgen. Maar als je al die gezonde bestanddelen eenmaal drinkbaar hebt gemaakt, wil je er wel zeker van zijn dat je echt alle voedingsstoffen binnenkrijgt. Oxidatie tijdens het blenden kan direct zorgen voor een afname van de voedingswaarde van vitaminen en mineralen en ertoe leiden dat je  smoothie bruin wordt, verkleurt of schift. De innovatieve StayFresh-vacuümtechnologie vermindert de oxidatie in de kan en houdt je smoothie langer vers: vergeleken met smoothies uit een normale blender3 is na acht uur drie keer zoveel vitamine C aanwezig. Je proeft de versheid en kunt genieten van smoothies met een frisse kleur en minder schifting, schuim en belletjes.

Bij Philips weten we dat er altijd mogelijkheden zijn om het leven te verbeteren, en we begrijpen ook dat het lastig kan zijn om elke dag voldoende groente en fruit te eten. Gezonde smoothies zijn een simpele en heerlijke manier aanvulling op een gezond dieet. Met de High Speed-vacuümblender van Philips kun je de hele dag door genieten van superverse smoothies.

Kijk voor meer informatie op de website

[1] Vergeleken met blenden zonder gebruik van de vacuümfunctie in de Philips HR3752, test uitgevoerd door een onafhankelijk laboratorium, november / december 2017

[2] Wereldgezondheidsorganisatie, Healthy diet, Fact sheet N°394: http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs394/en/

[3] Vergeleken met blenden zonder gebruik van de vacuümfunctie in de Philips HR3752, test uitgevoerd met tomaten door een onafhankelijk laboratorium, november / december 2017

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruikt van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT-toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 74.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2017 een omzet van 17,8 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.nl/nieuwscentrum

Klik hier voor meer informatieKlik hier voor minder informatie

Onderwerpen

Media assets

Dankzij een vacuüm-blenderkamer en krachtige StayFresh-technologie houdt de Philips High Speed-vacuümblender smoothies de hele dag vers.

Deel op social media

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.