26 september 2017

Philips Airfryer team opent de handel ter gelegenheid van de Wereld Hart Dag

Eindhoven, Nederland – Philips, toonaangevend  leider op het gebied van gezondheidstechnologie, is trotse partner van de World Heart Federation en vindt het van levensbelang om mensen bewust te maken van hart- en vaatziekten en de risico’s die daarmee gepaard gaan. Op 29 september wordt Wereld Hart Dag gevierd, een initiatief van  de World Heart Federation om gezamelijk de krachten te bundelen en aandacht te vragen voor hartgezondheid. Ter gelegenheid van de Wereld Hart Dag, opent het Philips Airfryer team op 26 september de handel.

Een gezond hart begint bij een evenwichtig dieet. Sterker nog, in combinatie met andere gezonde levensstijl-keuzes, kan een gezond dieet zelfs leiden tot een verlaging tot 80%1 van het risico op hart- en vaatziekten of een beroerte. Door zelf je eten te bereiden, hou je de controle op kwaliteit en ingrediënten en kun je zelf keuzes maken en de balans bewaren.

Gezond eten en drinken zijn de bouwstenen voor een gezond leven, maar dat betekent niet dat we niet kunnen genieten van al dat heerlijke eten waar we zo dol op zijn. Philips ontwikkelde daarom de Airfryer en bracht deze in 2010 als eerste op de markt. Vandaag de dag zijn er al meer dan 8 miljoen van verkocht. In september 2017 lanceert Philips de vernieuwde Philips Airfryer XXL: groter en krachtiger en door vernieuwde technologie verwijdert de Airfryer XXL overtollig vet actief uit eten en vangt dit op, zodat je dit gemakkelijk weg kan gooien. Hierdoor kun je eten bereiden dat tot wel 90%2 minder vet is, wat bijdraagt aan een gezond dieet en een gezonde levensstijl.

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruikt van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT‑toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 71.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2016 een omzet van 17,4 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.com/newscenter.

Media assets