Onze helpdesk is uw eerste aanspreekpunt in het geval van vragen met betrekking tot uw VitalHealth applicatie. Wij gebruiken hiervoor een beveiligd ticketsysteem. Het is gebruikelijk dat problemen in eerste instantie worden gemeld via dit systeem. Wij kunnen u hierdoor sneller helpen, omdat we direct toegang hebben tot de benodigde informatie. Wij reageren meestal al binnen één werkdag op uw ticket. Daarnaast heeft u hier een goed overzicht van alle lopende en gesloten tickets. U kunt uw probleem of vraag melden via de knop 'Meld probleem'. Nog geen toegang tot het ticketsysteem? Maak dan een account aan via knop 'Vraag toegang aan'. U kiest daarna voor de optie 'Sign up for an account.'
Username kwijt of een situatie met spoed? We zijn te bereiken via 0318-75 47 35 van maandag t/m vrijdag tussen 08.00-17.00 uur.
In dit geval kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.
Bent u patiënt? Neem dan contact op met uw zorgverlener of zorgorganisatie. Zij kunnen u verder helpen met het gebruik van de applicatie en, waar nodig, uw problemen naar ons doorzetten.
Melden van uw vraag, wens of probleem De supportdesk stelt het zeer op prijs wanneer u bij uw melding aangeeft wat de prioriteit is van de melding. In de lijst hieronder kunt u zien welke prioriteit u aan uw melding mee kunt geven.
Prioriteit | Melding |
Escalatie | De applicatie is voor (een groot deel van) de organisatie niet beschikbaar. |
Hoog | De applicatie werkt niet voor een kritische functie en ik kan hierdoor niet verder werken. |
Gemiddeld | De applicatie werkt niet voor bepaalde functies, maar ik kan wel verder werken. |
Laag | Er zijn overige zaken die niet naar behoren werken, maar ik kan wel verder werken. |
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit the Philips USA website.
Ik begrijp het