Support


De VitalHealth Supportdesk is uw eerste aanspreekpunt in het geval van vragen met betrekking tot uw Philips VitalHealth applicatie. De supportdesk gebruikt hiervoor een eigen supportsysteem. Het is gebruikelijk dat problemen in eerste instantie gemeld worden via het supportsysteem.

 

Supportsysteem

U kunt zelf uw ticket melden via de supportwebsite. Via deze beveiligde website kan de supportdesk reageren en heeft u direct een goed overzicht van alle lopende en gesloten tickets. Heeft u geen account of bent u uw gegevens kwijt? Neem dan contact op met de supportdesk door op onderstaande button te klikken.

De supportdesk helpt u verder

Melden van uw vraag, wens of probleem

De supportdesk stelt het zeer op prijs wanneer u bij uw melding aangeeft wat de prioriteit is van de melding. In de lijst hieronder kunt u zien welke prioriteit u aan uw melding mee kunt geven. 

Prioriteit

Melding

Escalatie

De applicatie is voor (een groot deel van) de organisatie niet beschikbaar.

Hoog

De applicatie werkt niet voor een kritische functie en ik kan hierdoor niet verder werken. 

Gemiddeld

De applicatie werkt niet voor bepaalde functies, maar ik kan wel verder werken.

Laag

Er zijn overige zaken die niet naar behoren werken, maar ik kan wel verder werken.

Schermovername

In sommige gevallen zal een medewerker van de supportafdeling u, als gebruiker, vragen of zij uw scherm mogen overnemen. Dat doen we met het programma Teamviewer, dat u hier kunt downloaden. Op die manier kan Philips VitalHealth u beter van dienst zijn.