Nieuwscentrum

Philips wint twee gouden SponsorRingen voor Bloedverwanten- en 110 jaar PSV- campagnes

jun 06, 2024 | 2 minuten leestijd

Philips, Sanquin en PSV vielen gisteravond in de prijzen tijdens de uitreiking van de SponsorRingen. De campagnes ‘Bloedverwanten’ en ‘Voor het leven’ zijn beide bekroond met een gouden SponsorRing. De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland.

Philips wint 2 gouden SponsorRingen

“Deze gouden Sponsorringen zijn de bekroning op zichtbaar en impactvol werk. Deze twee cases zijn duidelijke voorbeelden hoe wij met sponsoring maatschappelijke impact maken en op een creatieve manier ons merk willen versterken”, zegt Nanda Huizing, Head of Communication & Brand Benelux bij Philips. “We laten met deze campagnes zien dat het partnership tussen Philips en PSV nog altijd springlevend is. De prijs voor Bloedverwanten is ook voor Thijs Slegers, want mede dankzij hem komen er nog iedere dag nieuwe bloeddonors om mensenlevens te redden. En daar draait het écht om. De prijs voor ‘Voor het leven’ maakt ons én de familie Philips meer dan trots.”

Over ‘Bloedverwanten’

 

Samen met Bloedbank Sanquin lanceerden we de 'Bloedverwanten' campagne om het tekort aan bloeddonors in Nederland, en specifiek in Eindhoven, aan te pakken. De campagne, die werd ontwikkeld samen met Golazo Brands, bleek een vliegwiel voor de aanwas van veel nieuwe donors. Met een ambitieuze doelstelling van 1.913 nieuwe donors, wisten we binnen zes maanden 4.462 nieuwe bloeddonors te mobiliseren. Deze samenwerking heeft niet alleen gezorgd voor een significante toename van donors, maar blijft ook na de campagneperiode nieuwe donors aantrekken, dankzij de voortdurende inspanningen van Philips, PSV en Sanquin. Een campagne met voetbaloverstijgende impact, die bijdraagt aan de gezondheid van inwoners van ons land.

Over Bloedverwanten

Over ‘Voor het leven’

 

Onze historische band met PSV, die al 110 jaar duurt, werd bekroond met een unieke 360 graden campagne die het Guinness World Record voor 'Longest time to sponsor a sports team' opleverde. Golazo Brands bedacht samen met Philips een ingenieuze campagne om dit te vieren. De iconische Philips-letters keerden voor één keer terug op de borst van de PSV-shirts en de PSV-selectie verraste Philips-medewerkers in de fabriek. Een indrukwekkende video, waarin clubicoon Frits Philips met behulp van geavanceerde AI-technologie letterlijk uit zijn standbeeld stapte, trok wereldwijd de aandacht en heroverde de harten van de PSV-community en de regio.

Over Voor het leven

Voor meer informatie

Tommie Dijstelbloem-Woordvoerder Philips Benelux-
Tommie Dijstelbloem
Woordvoerder Philips Benelux
Contact informatie Contact informatie

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Deel dit artikel met je netwerk

  • https://www.philips.nl/a-w/about/news/archive/standard/about/news/articles/2024/philips-wint-tee-gouden-sponsorringen-voor-bloedverwanten-en-110-jaar-psv-campagnes.html Link gekopieerd

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.