Vanaf oktober 2023 is Philips Respironics gestart met de reparatieactiviteiten van Trilogy 100/200-apparaten via door Philips goedgekeurde reparatiecentra in verschillende landen. Onze klanten blijven de keuze hebben tussen de reparatie van hun apparaten, het terugkopen van apparaten in de vorm van een verkooptegoed, Trilogy Evo-upgrades en een Trilogy Evo-leenprogramma. Ons doel is om samen te werken met onze klanten om de remediatie zo snel mogelijk te voltooien, zodat we patiënten op de getroffen Trilogy 100/200-apparaten kunnen helpen. Neem voor eventuele aanvullende vragen contact op met uw Philips Respironics-accountmanager.
Hieronder staat een update over de status van herstelprogramma voor slaap- en beademingsapparaten per 31 oktober 2024. Naast het aantal geleverde vervangende apparaten geven we ook een overzicht over het aantal apparaten dat financieel gecompenseerd zal worden en het aantal die door thuiszorgleveranciers niet meer getraceerd kunnen worden.
1. Een aantal oudere slaapapneu-apparaten van het type System One worden niet meer door Philips geproduceerd en verkocht. In veel gevallen zijn deze apparaten ouder dan vijf jaar. In overleg met de thuiszorgleveranciers heeft Philips een oplossing afgesproken voor deze patiënten. Voor een deel van de gebruikte apparaten ontvangen thuiszorgleveranciers alternatieve of gerepareerde apparaten. Daarnaast biedt Philips een financiële compensatie voor een aantal van deze System One apparaten zodat thuiszorgleveranciers een ander apparaat kunnen aanschaffen voor de patiënt. 2. Door de thuiszorgleveranciers zijn een aantal apparaten geregistreerd die niet meer in gebruik zijn of niet meer getraceerd kunnen worden. De thuiszorgleveranciers hebben zich ingespannen om alle apparaten en patiënten te traceren. We gaan ervan uit dat apparaten die niet meer getraceerd kunnen worden, niet langer in gebruik zijn.
You are about to visit a Philips global content page
Continue