Nieuwscentrum
masthead Opening CEC Best TMZ 47 l

mei 16, 2019

Philips demonstrates vision for seamless care in new Customer Experience Center

Gemiddelde leestijd: 1-3 minuten

For Dutch see below

Philips has opened its new Customer Experience Center (CEC) in Philips Innovation Center Eindhoven. It is the first of several planned centers around the world. This new state-of-the art facility showcases how Philips has evolved into a solutions company and demonstrates our vision for seamless care. With this new approach we inspire customers even more and we can help them better identify the right solutions for them and for their patients.

A connected whole

The CEC is filled with rich content that takes our customers on a journey illustrating how Philips is connecting people, data, and technology across the health continuum. By addressing healthcare as a ‘connected whole’ in this way, we unlock gains and efficiencies and drive innovations that help deliver on the ‘quadruple aim’: enhancing the patient experience, improving health outcomes, lowering the cost of care, and improving the work life of care providers.

Real personas

The whole story is told through ‘real’ personas: a typical family with different pathologies and medical histories on one side and healthcare professionals (and the challenges they face) on the other side. The immersive and impressive experience highlights challenges and opportunities, forming the basis for discussions with customers on co-creation and on how together we can deliver seamless care to make life better.

Philips demonstreert visie op zorg in nieuw Customer Experience Center

Philips heeft het nieuwe Customer Experience Center (CEC) in het Philips Innovation Center Eindhoven geopend. Het is het eerste van een aantal geplande centra over de hele wereld. De nieuwe, ultramoderne inrichting laat zien hoe Philips zich heeft ontwikkeld tot een bedrijf dat oplossingen voor de gezondheidszorg biedt en demonstreert de visie van het bedrijf op naadloze zorg. Met deze aanpak inspireren we onze klanten nog meer en kunnen we hen helpen om de juiste oplossingen voor hen en hun patiënten te vinden.

Verbonden geheel

Het CEC is gevuld met rijke inhoud die klanten meeneemt op een reis die laat zien hoe Philips mensen, gegevens en technologie in het hele gezondheidscontinuüm met elkaar verbindt. Door de gezondheidszorg op deze manier te benaderen als een 'verbonden geheel', maken we winst en efficiëntie mogelijk en stimuleren we innovaties die bijdragen aan het de ‘quadruple aim’ (viervoudige doel): het verbeteren van de ervaring van de patiënt, het verbeteren van de gezondheidsresultaten, het verlagen van de kosten van de zorg en het verbeteren van de ervaring van zorgverleners.

Echte persona's

Het hele verhaal wordt verteld door 'echte' personas: een typische familie met verschillende pathologieën en medische voorgeschiedenis aan de ene kant en zorgprofessionals (en de uitdagingen waar ze voor staan) aan de andere kant. De ervaring binnen het CEC legt de nadruk op uitdagingen en kansen, die de basis vormen voor discussies met klanten over co-creatie en over hoe we samen naadloze zorg kunnen leveren om het leven van mensen te verbeteren.

Deel op social media

  • https://www.philips.nl/a-w/about/news/archive/standard/about/news/articles/2019/20190516-philips-demonstreert-visie-op-zorg-in-nieuw-customer-experience-center.html Link gekopieerd

Onderwerpen

Contact

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.