We streven ernaar de complexiteit weg te nemen om de productiviteit te verbeteren en de zorg naadloos rondom mensen te organiseren - zowel patiënten als zorgverleners. Hoewel we te maken hebben met veel verschillende uitdagingen, hebben vier gebieden de prioriteit gekregen: het verzamelen van gegevens en inzichten vereenvoudigen, het stimuleren van verbeterde behandeling en resultaten, zoveel mogelijk extra kosten uit het systeem schrappen, en zorgen voor een betere ervaring voor patiënten en medewerkers. Het is absoluut een moeilijke opdracht, maar wel eentje die we zowel kunnen als willen uitvoeren. Ons geïntegreerd portfolio van producten en oplossingen, samen met onze praktische adviezen en bekroonde service, helpt onze klanten vandaag nog grote stappen te zetten op al deze gebieden.
Zo hebben we bijvoorbeeld voor veeleisende verpleegafdelingen geautomatiseerde hulpmiddelen ontwikkeld die een uitgebreid overzicht bieden van de toestand van de patiënt, medische documentatie vereenvoudigen en het personeel efficiënter inzetten. De IntelliVue Guardian met Early Warning Scoring-systeem (EWS) omvat innovatieve technologie, die samen met onze aanvullende klinische diensten kan helpen bij het plannen en uitvoeren van verandermanagement, het trainen van personeel, en ondersteuning na de implementatie.
Om zorgverleners te helpen op het juiste moment en op de juiste plek de juiste zorg te verlenen, hebben we een reeks nieuwe oplossingen ontwikkeld die redundantie verminderen en tot een snellere en minder invasieve diagnose leiden. Technologieën zoals de IQon Spectral CT kunnen artsen helpen een leverlaesie te karakteriseren aan de hand van een verbeterde visualisatie. De anatomisch intelligente 3D Modeling-technologie van HeartModel zorgt ervoor dat röntgenonderzoeken van het hart eenvoudiger kunnen worden uitgevoerd en vermindert de variabiliteit door binnen enkele seconden essentiële informatie te leveren.
Wij blijven vooral uiterst gefocust op het ontwikkelen van oplossingen waarbij onze patiënten op de eerste plaats komen. De hedendaagse zorgconsumenten worden steeds mondiger en veeleisender - en terecht. Ze betalen een veel groter deel van de zorgkosten uit eigen zak. Ze verdienen een comfortabelere en prettigere ervaring, zoals die van onze Ambient Experience In-Bore MRI-ruimte. Dankzij de Ambient Experience In-Bore Connect-oplossing zijn patiënten aanzienlijk meer tevreden over hun MRI-onderzoeken.