We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te wachten op nieuws over wanneer en hoe uw apparaat wordt gerepareerd of vervangen.
Terwijl we er samen met de thuiszorgleveranciers voor zorgen dat patiënten zo snel mogelijk een vervangend apparaat ontvangen, willen we u op de hoogte houden over de ontwikkelingen en vertrouwen geven in uw nieuwe apparaat.
Kijk op philips.com/src-update voor meer informatie en om de veiligheidsmelding (FSN 2021-05-A & FSN 2021-06-A) te lezen.
Thuiszorgleveranciers en distributeurs zorgen dat getroffen apparaten worden geregistreerd bij Philips voor vervanging.
Hoewel u als patiënt uw apparaat niet hoeft te registeren, kunt u wel nagaan of de veiligheidsmelding uw apparaat betreft. Indien dit het geval is, overleg dan met uw arts of de behandeling voortgezet dient te worden.
We nemen de aanvraag van een vervangend apparaat in behandeling zodra:
Zodra uw zorgaanbieder apparaten heeft ontvangen van Philips, wordt direct contact met u opgenomen. U hoeft zelf geen actie te ondernemen.
Indien u op de hoogte wil blijven van de nieuwste ontwikkelingen, bezoek dan onze socialmediakanalen of lees onze veelgestelde vragen via de onderstaande link.
Wanneer u het vervangende apparaat ontvangt, zal uw zorgaanbieder met u bespreken hoe u:
Uw geretourneerde apparaat wordt gerepareerd voor een andere patiënt binnen het herstelprogramma.
We waarderen uw medewerking.
Bel een van onze internationale callcenternummers om een vertegenwoordiger te spreken.