Nieuws en updates > Problemen met vervangende apparaten oplossen

Problemen met vervangende apparaten oplossen

12 december 2022

De onderstaande richtlijnen zijn bedoeld om een aantal van de meest voorkomende vragen te beantwoorden die we ontvangen over vervangende apparaten. Als u niet kunt vinden wat u zoekt, belt u uw thuiszorgleverancier voor aanvullende ondersteuning.

Welk apparaat hebt u ontvangen?

DreamStation 2
DreamStation zonder luchtbevochtiger

Ik heb een DreamStation of DreamStation Advanced ontvangen

Een opmerking over opnieuw gecertificeerde apparaten

 

Hoewel de betrokken apparaten een geluidsdempend onderdeel van polyurethaan (PE-PUR) polyester bevatten, is het geluidsdempende schuim in alle nieuwe en opnieuw gecertificeerde apparaten een siliconenschuim dat voldoet aan alle van toepassing zijnde industriële testnormen, waaronder de testnormen voor de uitstoot van deeltjes en vluchtige organische stoffen (VOS), en een geautoriseerd onderdeel van ons herstelproces.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.