Prestatieverbetering

Optimalisatiediensten voor beeldvorming

Wilt u meer weten over optimalisatie voor beeldvorming?
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht

Contact details

*
*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*

De workflowefficiëntie verbeteren voor beeldvormingsdiensten

Veel patiënten moeten op een bepaald moment tijdens een ziekenhuisbezoek of -opname een beeldvormingsprocedure ondergaan en hoe zij dit ervaren is van groot belang voor de patiëntenloyaliteit in een zorgstelsel. Onze consultants bieden strategische begeleiding en praktische implementatieondersteuning om radiologieprocessen te stroomlijnen, de behandelcapaciteit te vergroten en de patiëntervaring te verbeteren.
 

In samenwerking met een beeldvormingsafdeling identificeren wij de operationele ondoelmatigheden en doen wij aanbevelingen om de workflow, de efficiëntie van medewerkers, planningprocessen en systeembenutting te verbeteren en tegelijkertijd de onderzoekstijden te verkorten.

Een innovatieve benadering

Met een innovatieve Design Thinking-methodologie richten wij ons op oplossingen en samen met uw team realiseren wij het toekomstbeeld dat uw voorkeur heeft.

 
  • Beoordeling: Op basis van gegevensanalyse worden de huidige processen beoordeeld. Daarbij worden betrokkenen geïnterviewd, waarnemingen gedaan en afwijkingen ten opzichte van KPI's geïnventariseerd.
  • Evaluatie van patiëntervaring: Wij vormen ons een goed geïnformeerd beeld van de weg die de patiënt aflegt, om aan de hand daarvan verbeterpunten vast te stellen.
  • Aanbevelingen: Gezamenlijk met uw klinische teams en management doen wij geprioriteerde aanbevelingen die zijn gericht op het vergroten van de efficiëntie van klinische processen en het verbeteren van de behandelcapaciteit voor patiënten.
  • Implementatie: Onze consultants kunnen zo nodig helpen bij het implementeren van nieuwe processen en het integreren van duurzame programma's voor verandermanagement.

Maatregelen voor de patiëntstroom bij radiologie 2

Bewezen resultaten*

Door middel van innovatieve, samenwerkingsgerichte en patiëntgerichte werkzaamheden heeft Philips klanten geholpen om significante en duurzame resultaten te boeken op het gebied van klinische efficiëntie, behandelcapaciteit voor patiënten en patiënttevredenheid.

  • Verbeterde tevredenheid van patiënten en medewerkers
  • Kortere onderzoekstijden, hogere efficiëntie van de workflow en verbeterde patiënttevredenheid in regionaal medisch centrum
  • Gestroomlijnde processen en kortere wachttijden bij de echografiediensten van Rijnstate

Resultaten van prestatieverbetering Planningsanalyse

* Resultaten van casestudy's bieden geen voorspellingen voor resultaten in andere casussen. Resultaten in andere gevallen kunnen variëren.

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht

*

Contact details

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*

Verwante services

 

Meer informatie over onze Healthcare Consulting Services voor uw organisatie

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.