"We zijn meer dan ooit overtuigd van het vermogen van telezorg om de toegang tot zorg voor patiënten te vereenvoudigen, resultaten te verbeteren en de kosten te verlagen." Lynn Britton
Voorzitter en CEO
Mercy, St. Louis, Missouri, VS
De dagen liggen achter ons dat het voor het financiële welbevinden van een gezondheidsorganisatie voldoende was om bedden te vullen, extra diensten aan te bieden en zich uitsluitend te richten op de zorg binnen de muren van het ziekenhuis. De huidige marktdynamiek en hervormingen in de betaalstructuur vragen om een geheel andere benadering van zorgmanagement. In het tijdperk van de Triple Aim bepalen de mogelijkheden tot verbetering van de manier waarop patiënten zorg ervaren, de gezondheid van de patiëntpopulatie en lagere kosten pro capita, wie in deze nieuwe omgeving gaat slagen. Telezorg voor organisaties zorgt voor betere resultaten, lagere kosten en voor een bredere toegang tot betaalbare, hoogwaardige zorg voor patiëntpopulaties in ziekenhuizen en thuis. Lees hoe onze telezorgprogramma's u kunnen helpen een echte Triple Aim-organisatie te worden.
Geconfronteerd met de doelstelling van een organisatie in de gezondheidszorg om te transformeren tot een organisatie die in staat is zich op alle drie de gebieden continu te verbeteren, moet er worden bepaald wat de beste benadering is om op een evenwichtige manier deze Triple Aim te starten en vol te houden. Meer en meer aanbieders slagen erin een bedrijfsmodel te implementeren waarvan telezorg onderdeel uitmaakt. Daardoor kan de zorg worden gecoördineerd en de bezettingsgraad van bedrijfsmiddelen binnen het hele zorgcontinuüm worden verbeterd.