Lumea IPL

12 maanden haarvrij**
vanaf €34,95 per maand

Lumea Try&Buy

Probeer de IPL-technologie* van Philips IPL 9900-serie zelf en geniet van een langdurig haarvrije huid vanaf €34,95 per maand. 
Tevreden? Kopen kan op ieder moment tegen de marktwaarde.

*Intense Pulsed Light gebruikt warm zacht licht om haar in een rustfase te brengen. Het licht zorgt ervoor dat de haar bij de wortel loslaat en geleidelijk aan tot wel zes maanden wegblijft**.

**Gemiddelde resultaat haarvermindering na 12 behandelingen: 86% op onderbenen, 70% op bikinilijn, 67% op oksels

Direct opzegbaar

€ 39,95 / maand

Minimaal 3 maanden

€ 34,95 / maand

Zo werkt het?

Onze krachtigste IPL

Lumea IPL video

De speciaal ontworpen hulpstukken hebben de perfecte vorm voor elke ronding van elk lichaamsdeel. Zo werk je met een effectieve behandeling toe naar een huid die zes maanden lang haarvrij en glad blijft!**.

We doen dit samen

Het kan lastig zijn om een behandelschema te volgen, maar we zullen je helpen om de best mogelijke resultaten te behalen. We stellen een schema op en ondersteunen je om het te volgen. Net als een persoonlijke trainer.

Gemakkelijk annuleren

Wij zijn er zo van overtuigd dat het werkt dat je de volledige vrijheid krijgt om je Try&Buy abonnement te beheren. 

Dit betekent dat je makkelijk kunt annuleren óf het apparaat kunt aanschaffen wanneer jij wil tegen de marktwaarde

Annulering is afhankelijk van het door jou gekozen abonnement.

Lumea IPL 9000-serie

Nu vanaf €34,95 per maand

Direct opzegbaar

€ 39,95 / maand

Minimaal 3 maanden

€ 34,95 / maand

Lumea IPL

Dit ontvang je bij een Try&Buy abonnement

Dit ontvang je bij een abonnement

De huur van een Lumea IPL 9000-serie BRI958* inclusief vier opzetstukken voor specifieke lichaamsdelen

1 luxe etui

Coaching

via de Lumea IPL-app, e-mail of telefoon.

Gratis levering en retour

De optie om je Lumea te kopen tegen de marktwaarde.

Try&Buy abonnement stopt automatisch na 15 maanden

*De productcode kan variëren voor 2e hands apparaten.

Reviews van tevreden Lumea-gebruikers

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen voor Lumea Try&Buy abonnement?

Betalen kan met iDeal, Visa of MasterCard.

Hoe kan ik annuleren?

Annuleren binnen 14 dagen: 

Je kunt je Try&Buy abonnement binnen 14 dagen na ontvangst van je product gratis annuleren. Ga naar Mijn Account en klik op “Mijn abonnement annuleren” of neem contact op met onze klantenservice om je retour aan te melden. Je ontvangt vervolgens instructies via email om je product gratis te retourneren via een afleverpunt. Wanneer we het product terug hebben ontvangen, krijg je per email een bevestiging en regelen we de terugbetaling.

Let op: je mag het product niet hebben gebruikt anders dan voor het testen van de werking van het product. Indien je het product toch anderszins hebt gebruikt, mag Philips 1 maandtermijn in rekening brengen.
  

Annuleren van je Try&Buy abonnement op elk moment:

Afhankelijk van je abonnement kun je op elk moment annuleren. Sommige abonnementsvormen kennen een vaste looptijd waarbinnen je niet kunt annuleren, dit is duidelijk vermeld bij de abonnementsvorm die je kiest. Wil je je abonnement annuleren en is dat mogelijk binnen je abonnementsvorm, meld je dan aan bij Mijn Account en klik op 'Mijn abonnement annuleren'. Je ontvangt instructies om je product gratis te retourneren via een afleverpunt. Wanneer we het product retour hebben ontvangen, wordt de annulering definitief. Alle verdere betalingen zullen worden stopgezet.

Let op: je product dient minimaal 2 werkdagen voor de aanvang van een nieuwe maand binnen te zijn, anders kunnen we het stopzetten van de overeenkomst niet op tijd verwerken, en zijn we genoodzaakt nog een extra maand in rekening te brengen.

Kan ik Lumea kopen voor mijn Try&Buy abonnement afloopt?

Zeker weten, je kunt jouw Lumea op ieder moment kopen. Hoeveel je ervoor betaalt hangt af van de marktwaarde van het apparaat op het moment dat je het besluit te kopen. Deze waarde is een benadering van de verkoopwaarde van het apparaat op de vrije markt, welke vermindert naarmate het apparaat veroudert.


Je hebt tot de 15th maand om je Lumea over te nemen. Na de 15th maand stopt je Try&Buy abonnement vanzelf.

Het is trouwens absoluut geen verplichting om je Lumea te kopen. Wanneer je besluit hem niet te kopen tijdens de looptijd van je abonnement, lever je het apparaat gewoon weer bij ons in aan het einde.

Kan ik mijn Lumea kopen voordat mijn Try&Buy abonnement eindigt?

Je kunt de Lumea kopen op ieder moment binnen de looptijd van je abonnement, voor de reële marktprijs welke je kunt terugvinden in Mijn Account. De reële marktwaarde is een benadering van de adviesprijs minus je maandelijkse betalingen. 

Wanneer je ervoor kiest het apparaat niet te kopen dan blijft het eigendom van Philips en zul je het na afloop van 14 maanden moeten retourneren.

Wat gebeurt er wanneer het Try&Buy abonnement afloopt na 15 maanden?

Je Try&Buy abonnement heeft een maximale looptijd van 15 maanden. Binnen deze looptijd kun je gebruik maken van de Lumea. De Lumea blijft echter eigendom van Philips tenzij je besluit deze te kopen. Dit kan op elk moment in Mijn Account.

Wanneer je ervoor kiest het apparaat niet te kopen dan blijft het eigendom van Philips en zul je het na afloop van 15 maanden moeten retourneren.

Wat als het apparaat stuk gaat tijdens de looptijd van mijn Try&Buy abonnement?

Maak je geen zorgen. Als er tijdens de abonnementsperiode een gebrek optreedt als gevolg van fabricage- en materiaalfouten, zullen we het apparaat gratis vervangen. Als je het apparaat verliest, als het wordt gestolen of als je het beschadigt, kan Philips de volledige winkelprijs van je vragen, minus de abonnementskosten die je reeds hebt betaald.

 

Houd er rekening mee dat als je de Philips Lumea koopt, de normale Philips-garantie van 2 jaar al van start is gegaan op het moment dat je met het Lumea abonnement begint.

Is Philips Lumea geschikt voor alle huid- en haartypen?

De IPL-behandeling (Intense Pulsed Light) werkt wanneer de energie van het licht wordt geabsorbeerd door melanine (een soort pigment) in het haar. Omdat lichtblond, grijs en wit haar geen of te weinig melanine bevat, zal een IPL-behandeling nooit werken bij deze haarkleuren. Rood haar bevat een ander type melanine dat ook niet reageert op IPL.

 

De Philips Lumea is ook niet geschikt voor een donkere huid, omdat het systeem de huid kan beschadigen en brandwondjes, blaren of verkleuringen kan veroorzaken.

Het schema met huids- en haarkleuren raadplegen

 

De Lumea Prestige-serie is geschikt voor gebruik op huidtype 1 tot huidtype 5. 
Geen van de Lumea-modellen is geschikt voor gebruik op lichtblond, wit, grijs, of rood haar.

Haut

Tabelle mit Körperhaarfarben

Haar

Tabelle mit Hauttönen

De huidskleursensor gebruiken
 

Dit Philips Lumea-model wordt geleverd met een huidskleursensor. Deze sensor zorgt ervoor dat het apparaat alleen flitst als het geschikt is voor jouw huidskleur.

Is de Lumea-behandeling pijnlijk?

Je hoeft niet bang te zijn dat het gebruik van de Philips Lumea pijnlijk is. Sommige gebruikers van de Lumea ervaren een 'warm gevoel', of hebben last van een prikkelende of jeukende huid tijdens of na de behandeling. In de meeste gevallen verdwijnt dit gevoel binnen een uur.

Lees onze tips om ervoor te zorgen dat de behandeling zo aangenaam mogelijk is.
 

Test je huid voor verder gebruik

Om vertrouwd te raken met de Philips Lumea kun je het beste eerst testflitsen maken in de buurt van het lichaamsdeel dat je wilt behandelen. Ga dan verder met de hoogste instelling die prettig voelt en geen bijwerkingen geeft.

Zijn er gevolgen op lange termijn voor IPL-gebruik?

Intense Pulsed Light is een technologie die sinds 1996 in gebruik is voor het verwijderen van haar. Er zijn in de loop van de tijd geen gevallen van ernstige bijwerkingen of ernstige beschadiging gerapporteerd door langdurig gebruik van lichtapparatuur. Philips Lumea is ontwikkeld in samenwerking met toonaangevende dermatologen en getest bij meer dan 2000 vrouwen. Het apparaat voldoet aan alle veiligheidsvoorschriften voor apparaten voor thuisgebruik. Zoals bij elk ander huidverzorgingsproduct geldt dat het belangrijk is om het apparaat overeenkomstig de gebruikershandleiding te gebruiken.

Is Philips Lumea veilig voor mij en mijn huid?

Bij Philips staat jouw veiligheid voorop. Philips Lumea is in samenwerking met vooraanstaande dermatologen ontwikkeld en voldoet aan alle veiligheidsvoorschriften voor thuisgebruik.
 

IPL-technologie (Intense Pulsed Light)
 

Philips Lumea werkt met een innovatieve, op licht gebaseerde technologie die IPL (Intense Pulsed Light) wordt genoemd en is afgeleid van de technologie die in professionele schoonheidssalons wordt gebruikt.

Philips heeft deze technologie zodanig aangepast dat je het product veilig thuis kunt gebruiken. Bij de ontwikkeling van dit baanbrekende ontharingssysteem heeft Philips nauw samengewerkt met vooraanstaande dermatologen. Ruim tien jaar lang hebben we uitgebreid consumentenonderzoek naar IPL-technologie gedaan met meer dan 2000 vrouwen.  
 

Veiligheid staat voorop
 

Philips Lumea flitst alleen wanneer deze volledig in contact is met de huid. Dankzij het geïntegreerde UV-filter heeft het licht alleen invloed op de haar, niet op de huid. Als je huid te donker is, voorkomt de huidskleursensor dat het apparaat flitst.

Om vertrouwd te raken met de Philips Lumea, raden we je aan eerst testflitsen uit te voeren nabij het gebied dat je wilt behandelen en verder te gaan met de hoogste stand die nog prettig voelt en geen bijwerkingen geeft.

Wij raden je aan de Lumea in een goed verlichte kamer te gebruiken.
 

Bijwerkingen

 

  1. Je huid kan enige roodheid vertonen en/of prikkelen, tintelen of warm aanvoelen. Deze reactie verdwijnt snel.
  2. Je huid kan droog worden of gaan jeuken. Je kunt ter behandeling een ijskompres of een nat washandje op het betreffende gebied leggen. Als de huid droog blijft, kun je ook een geurloze vochtinbrengende crème aanbrengen.
  3. Een volledige lijst met zeldzame bijwerkingen vind je in de gebruiksaanwijzing. Je kunt ook contact met ons opnemen voor verdere ondersteuning.

Wat gebeurt er met het toestel als ik het terugstuur?

Bij Philips is refurbishment een van de manieren waarop we onze planeet helpen en de levensduur van onze producten en oplossingen verhogen. Hier is hoe het gebeurt.

 

Geretourneerde producten worden zorgvuldig gecontroleerd om te bepalen of ze in aanmerking komen voor refurbishment of dat ze moeten worden gedemonteerd voor reserveonderdelen. Het voor refurbishment geselecteerde product wordt gereinigd om de nauwkeurigheid van de test te garanderen. Elk product wordt getest om er zeker van te zijn dat het volledig operationeel is en voldoet aan de hoge kwaliteitsnormen van Philips.

 

Vereiste reparaties worden uitgevoerd en alle benodigde onderdelen worden vervangen door originele Philips componenten. Elk refurbished product wordt opnieuw grondig gereinigd om er zo goed mogelijk als nieuw uit te zien. Het product wordt, indien bruikbaar, opnieuw verpakt in de originele verpakking. Zo niet, dan wordt een doos van gerecycled karton gebruikt. Wanneer het refurbished product voldoet aan de Philips kwaliteits-, veiligheids- en hygiënenormen, wordt het gecertificeerd met een wereldwijde garantie van twee jaar.

*Gemiddelde resultaat voor benen: 78%, na 12 behandelingen, objectief onderzoek bij 48 vrouwen in Nederland en Oostenrijk

You are about to visit a Philips global content page

Continue
Terug naar boven

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.