Een EWS-programma (Early Warning Scoring) kan het voor het personeel makkelijker maken om patiënten die risico lopen op verslechtering, te identificeren. Hulpmiddelen, zoals Philips IntelliVue Guardian Solution, met automatische Early Warning Scoring aan het bed, zijn ontworpen om zorgverleners te informeren, zodat zij vroegtijdig kunnen ingrijpen. Toch kan het lastig zijn om deze hulpmiddelen en processen binnen een gehele organisatie te implementeren. De diensten van Philips op meerdere niveaus kunnen uw team helpen om meer te weten te komen over deze hulpmiddelen en processen of hoe deze kunnen worden geïmplementeerd. De diensten kunnen ook helpen bij het ontwikkelen van een strategie waarmee uw instelling de patiëntenzorg naar een hoger niveau tilt.
Belangrijkste kenmerken
Onze diensten gaan verder dan technologische training om de mensen die verantwoordelijk zijn voor het aanpakken van ernstige ongewenste voorvallen volledig te ondersteunen. Ervaren klinische specialisten helpen u bij het verwerven, ontwikkelen en verbeteren van uw expertise en begeleiden u tijdens significante veranderingen voor succes op de lange termijn. Onze schaalbare diensten zijn ontworpen om u te ondersteunen bij het bereiken van uw doelen, hoe complex uw organisatie ook is en vanaf ieder uitgangspunt.
Actuele behoeften Het probleem van 'failure to rescue' in algemene zorggebieden aanpakken Proactieve behoeften Effectief gebruik van technologie, consistente protocollen en een verbeterde workflow kunnen helpen bij vroege detectie Te voorziene behoeften Doorlopende beoordelingen kunnen u helpen op schema te blijven
Uw behoeften bepalen We werken nauw samen met zorgverleners om hun workflows beter te begrijpen en zo gebieden waar wij kunnen helpen, te identificeren. Dit fundamentele werk geeft ons belangrijke, diepgaande kennis van uw huidige responssysteem (als u dat hebt), uw bestaande workflows en cultuur in de klinische omgeving. Een op maat gemaakte aanpak We werken met u samen om aanbevelingen te formuleren ter verbetering van processen en technologie of met betrekking tot de ontwikkeling van mensen. Bij het opstellen van een op maat gemaakt serviceplan helpen we u de juiste aanpak te kiezen voor de betrokkenheid van personeel, educatie en training die u naar een hoger niveau van patiëntenzorg kan tillen, zonder uw personeel te overweldigen. Uitgebreide ondersteuning voor en door artsen De klinische specialisten van Philips werken samen met u om uw expertise te ontwikkelen en te verbeteren. Op basis van hun diepgaande kennis en klinische ervaring kunnen de specialisten strategische, bedrijfsbrede diensten bieden om u te helpen uw doelstellingen op het gebied van patiëntverslechtering te bereiken. Langdurige samenwerking Het toevoegen van technologie in verschillende klinische omgevingen, het implementeren van nieuwe protocollen en het ontwikkelen van nieuwe vaardigheden kan een complex en langdurig proces zijn. Het kan voor zorgverleners moeilijk zijn om te leren hoe systemen voor Early Warning Scoring moeten worden toegepast en hoe ze zich hierop kunnen aanpassen. De klinische specialisten van Philips richten zich op het ontwikkelen van vaardigheden om zorgverleners in staat te stellen de juiste zorg te leveren op het juiste moment. Veranderingen in de workflow stimuleren Een belangrijk onderdeel van onze diensten is strategische samenwerking. Integratie van een Early Warning Scoring-systeem vereist vaak belangrijke wijzigingen in uw werkmethoden. Het ontwikkelen van verbeterde klinische workflows kan helpen bij het behalen van succes. We werken samen met uw team om deze veranderingen op een uitgebreide manier te evalueren, plannen en implementeren.
Webinarserie Luister naar de recente webinars over Early Warning Scoring van deskundigen uit de branche en ontdek hoe EWS artsen kan helpen bij verbetering van de zorg
Klinische studie
Lees een studie met daarin ondersteuning voor het gebruik van een geautomatiseerd EWS-systeem met meldingen om significante verbeteringen te bieden in belangrijke patiëntgerichte klinische resultaten.
Philips had een heel helder doel: een duidelijk werkgebied. Ze wisten dus precies wat ze van ons wilden. Maar ze luisterden ook naar wat wij nodig hadden en wat er nodig was om onze infrastructuur heel goed te laten werken."
—Dylan Williams, Assistant Director of Informatics, Betsi Cadwaladr University Health Board
You are about to visit a Philips global content page
Continue