Rijksmuseum en Philips, samen innoveren in partnership

Nanda Huizing
15-03-2016 Nanda Huizing 
Nieuwe uitdagingen zoeken en continu innoveren geeft energie. Daarom verveelt werken bij Philips nooit. In de twintig jaar dat ik er werk, heb ik op allerlei plekken gezeten – van Eindhoven tot Amsterdam en Parijs – en zo veel verschillende dingen gedaan. Philips is voortdurend in beweging, dus het is niet moeilijk om dat zelf ook te blijven. Het bedrijf vindt zichzelf continu opnieuw uit. Nanda Huizing vertelt waarom zij het liever over partnership dan sponsorship heeft en wat het partnerschap met het Rijksmuseum zo bijzonder maakt. Lees Nanda’s blog op Linkedin.
Nanda Huizing

Nanda Huizing

Head of Brand, Communications & Digital, Philips Benelux

 

Nanda is sinds 2008 verantwoordelijk bij Philips Benelux voor alle activiteiten op gebied van brand management, in- en externe communicatie en ‘award winning’ digitale communicatie. Ze houdt zich met haar team bezig met activiteiten als Business to Business en Business to Consumer brand campagnes, PR, reputatiemanagement en stakeholder engagement. Hiervoor had Nanda andere zeer diverse internationale communicatie functies binnen Philips.

 

Volg Nanda via:

LinkedIn

Gerelateerde artikelen

De menselijke conditie verbeteren via gezondheids-technologie

De menselijke conditie verbeteren via gezondheids-technologie

Het roer moet om

Het roer moet om