Veelgestelde vragen

Make life better
Het begint bij jou

Veelgestelde vragen

Kan iedereen panellid worden?
Iedereen ouder is dan 18 jaar die mee wil doen aan onze onderzoeken kan zich aanmelden. De enige voorwaarde is dat je beschikt over een computer, internet en een e-mailadres.
Mogen er meerdere personen per huishouden meedoen?
Ja, alle personen ouder dan 18 jaar in je huishouden mogen meedoen. Iedereen moet zich individueel aanmelden met een eigen e-mailadres.
Krijg ik een vergoeding voor deelname aan onderzoeken?
Ja, als je meedoet aan een onderzoek krijg je een vergoeding. De hoogte van de vergoeding staat altijd vermeld in de uitnodigingsmail die je voor een onderzoek ontvangt. Indien van toepassing krijg je daarnaast een tegemoetkoming in de reiskosten.
Hoe schrijf ik mij in als panellid?
Je kunt je inschrijven via het tabblad ‘Inschrijven’. Na je aanmelding word je opgenomen in ons bestand. Zodra wij een onderzoek hebben waarvoor je in aanmerking komt, nemen wij per e-mail contact met je op.
Hoe kan ik mij uitschrijven als panellid?
Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar testen@philips.com met je gebruikersnaam en adresgegevens.
Wat moet ik doen als ik mijn inlogcode/wachtwoord kwijt ben?
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je klikken op inloggen. Vervolgens staat bij het inlogscherm een link waarmee je een nieuw wachtwoord aan kunt vragen. Je ontvangt een nieuw wachtwoord per e-mail.
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Je persoonlijke gegevens worden veilig opgeslagen in een database die alleen toegankelijk is voor Philips. Je gegevens zullen niet aan derden worden doorgegeven. Philips hanteert een strikt privacybeleid, in overeenstemming met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Klik hier om het beleid te bekijken.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen door in te loggen en op je persoonlijke pagina je gegevens te wijzigen.
Kan ik mij op ieder moment uitschrijven?
Ja, dat kan op ieder moment. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar testen@philips.com met je gebruikersnaam en adresgegevens.
Hoe lang duurt een onderzoek?
Dit is afhankelijk van het soort onderzoek. In de uitnodigingsmail staat altijd vermeld hoe lang een onderzoek duurt.
Ik ontvang (bijna) geen uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek. Hoe kan dat?
Wanneer je geen uitnodigingen ontvangt past je profiel waarschijnlijk niet bij de onderzoeken die op dit moment lopen.
Mag ik het testapparaat houden na afloop van een onderzoek?

Nee, de geteste producten blijven eigendom van Philips, na afloop van de test stuur je het product weer terug. Het retourneren van een testapparaat is altijd kosteloos.

Zijn de testen van Product Research Center Drachten gelinkt aan het Philips producttesterplatform?
Nee, dit staat los van elkaar. Je hebt voor beide platformen afzonderlijk een account nodig.

Contactgegevens

 

PRC Philips Personal Health

Panel Management

Oliemolenstraat 5

9203ZN Drachten, Nederland

 

Telefoon: +31(0)512-595555

E-mail:  testen@philips.com    

Terug naar boven