1. De Lumify-registratieprocedure is mislukt. Wat moet ik doen?

 

Controleer eerst of uw apparaat in de lijst met compatibele apparaten staat. Zie: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices.

 

Controleer vervolgens of de transducer goed is aangesloten op uw apparaat en dat uw apparaat tijdens de gehele registratieprocedure verbonden is met een draadloos of mobiel netwerk. Zonder verbinding kan de registratie mislukken. Ontkoppel in dat geval de transducer, herstel de verbinding en sluit de transducer weer aan.

 

2. Moet ik zijn aangesloten op een draadloos netwerk als ik wil scannen met Lumify?

 

Nee. Zodra u Lumify hebt geregistreerd, hebt u voor Lumify geen verbinding met een draadloos of mobiel netwerk meer nodig. Philips raadt u aan regelmatig verbinding te maken met een draadloos of mobiel netwerk om optimaal te kunnen profiteren van de voordelen die de Lumify-service biedt.

 

3. Waarom staan er geen gegevens in de DICOM-logboeken?

 

Er worden pas gegevens verzameld door Lumify als u DICOM-logboeken hebt ingeschakeld. Zie de gebruiksaanwijzing bij Lumify voor meer informatie.

 

4. Waar kan ik de DICOM-conformiteitsverklaring van Lumify vinden?

 

Ga naar https://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound en klik op Lumify.

 

5. Waar vind ik het serienummer van mijn transducer?

 

U vindt het zescijferige alfanumerieke serienummer op de zijkant van uw transducer. U kunt ook de transducer aansluiten op uw apparaat en Lumify starten. Raak in het zijmenu About (Info) aan en bekijk het zescijferige alfanumerieke serienummer.

 

6. Kan ik een Modality Worklist-server verwijderen uit Lumify?

 

Ja. Zie de gebruiksaanwijzing bij Lumify voor meer informatie.

 

7. Wat betekent het als er een rode X of groen vinkje verschijnt bij mijn exportbestemming?

 

Een rode X geeft aan dat Lumify geen verbinding heeft met de exportbestemming. Een groen vinkje geeft aan dat er verbinding is met de exportbestemming.

 

8. Hoe kan ik technische ondersteuning krijgen?

 

Zie de gebruikersdocumentatie bij Lumify of kijk in deze veelgestelde vragen of u antwoord op uw vraag kunt vinden. Voor verdere technische assistentie kunt u contact opnemen met ons Customer Care Center:

  • Bel 040-7001210 en selecteer optie #2 voor technische ondersteuning.

 

9. Wat kan ik doen als mijn apparaat de Lumify-transducers niet meer herkent?

 

Probeer aan de hand van de volgende tips het probleem op te lossen:

  • Controleer of de USB-connector van de transducer goed is aangesloten op het apparaat.
  • Start uw apparaat opnieuw op en volg de tips voor probleemoplossing in het hoofdstuk over systeemonderhoud in de Lumify-gebruiksaanwijzing.
  • Neem contact op met de afdeling Technische ondersteuning als u meer hulp nodig hebt.
    • Bel 040-7001210 en selecteer optie #2 voor technische ondersteuning.

 

10. Waarom verschijnt het bericht "Unsupported transducer" (Transducer niet ondersteund) als ik mijn S4-1 transducer aansluit?

 

Voor S4-1 hebt u versie 1.6 van de Lumify-app nodig. Controleer uw app-versie:
Ga naar Lumify - Settings (Instellingen) -> menu About (Info).

Als u versie 1.2 of eerder hebt, gaat u naar Google Play Store en downloadt u de upgrade naar 1.6.

Als u app-versie 1.6 hebt, belt u met een Philips Lumify-ondersteuningsmedewerker 040-7001210.