U kunt de Lumify-app downloaden uit de Google Play Store (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.philips.hc.ultrasound.lumify). Lumify wordt automatisch geïnstalleerd nadat u de app vanuit de Google Play Store hebt gedownload naar uw apparaat. Heel soms is de beveiliging van uw apparaat zo ingesteld dat Lumify niet kan worden geïnstalleerd. Controleer in dat geval de beveiligingsinstellingen van uw apparaat of neem contact op met uw IT-afdeling voor hulp. Nee. De Lumify-app werkt alleen met Lumify-transducers. Als u een niet-Lumify-transducer aansluit op uw apparaat, werkt de Lumify-app alleen in demomodus. U kunt op uw Lumify-compatibele apparaat kiezen voor handmatige of automatische installatie van app-updates. Bij automatische installatie wordt de update van de Lumify-app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is, tenzij er bij de update sprake is van wijzigingen in machtigingen. In dat geval wordt u gevraagd of u de update van de Lumify-app wilt installeren. Bij handmatige installatie van updates kunt u de nieuwste Lumify-update downloaden uit de Google Play Store. Zoek in de Help van Google Play op "apps updaten" voor meer informatie. Ja. Download en installeer de Lumify-app vanuit de Google Play Store op uw nieuwe apparaat, sluit de Lumify-transducer aan en registreer de app heel simpel aan de hand van de instructies. Lumify kan geen patiëntgegevens overzetten. U kunt de patiëntgegevens van uw vorige apparaat opslaan in een netwerkshare, lokale opslagplaats, DICOM-server of externe opslag. Nee. De Lumify-transducer is een hoogwaardig medisch product dat voor optimale prestaties een speciale kabel nodig heeft. We garanderen alleen dat het Lumify-systeem conform de specificaties werkt als u de door Philips goedgekeurde Lumify-kabel gebruikt voor uw transducer. We doen er alles aan om de lijst met compatibele apparaten op www.philips.com/lumify-compatible-devices up-to-date te houden. Alle apparaten in deze lijst zijn uitvoerig getest en volledig compatibel. Gebruik daarom een apparaat uit deze lijst. Ga voor een lijst met smart apparaten die door Philips zijn getest en volledig compatibel zijn met de Lumify-app en -transducers naar: https://www.usa.philips.com/healthcare/sites/lumify/support/lumify-tablet-compatibility. Het Android-besturingssysteem en de fabrikant van elk apparaat bieden methoden om de gegevens op uw apparaat te beveiligen, zoals gegevenscodering en gebruik van toegangswachtwoorden. We raden u ten zeerste aan om in samenwerking met uw lokale IT-beveiligingsafdeling ervoor te zorgen dat uw apparaat wordt geïmplementeerd conform uw specifieke beveiligingsvereisten. De Lumify-app is in uw beveiligingsbeleid geïntegreerd en gebruikt de communicatieprotocollen die zijn ingesteld door uw organisatie. Het Android-besturingssysteem biedt beveiliging via onder andere wachtwoorden en gegevenscodering. Het beschikt ook over standaardmechanismen om gegevens tijdens de overdracht te beveiligen via authenticatie en codering op organisatieniveau. Voorafgaand aan de registratie van Lumify-producten moet u verbinding hebben met internet. Sluit eerst uw apparaat aan op een draadloos of mobiel netwerk. Sluit vervolgens uw Lumify-transducer aan op uw apparaat en volg daarna de instructies op uw Lumify-app. Ja. U kunt een Lumify-transducer op net zoveel apparaten aansluiten als u wilt. De eerste keer dat u de transducer aansluit op een nieuw apparaat moet u de transducer registreren. Daarna kunt u de transducer zonder hernieuwde registratie gebruiken. Zorg ervoor dat uw apparaat en het Android-besturingssysteem voldoen aan de Lumify-systeemvereisten en dat u de Google Play Store vanuit een land bezoekt waarin Lumify beschikbaar is. Zie de documentatie bij uw apparaat voor informatie over de manier waarop u uw apparaat configureert voor verbinding met een draadloos of mobiel netwerk. U kunt onderzoeken en beelden exporteren naar een DICOM PACS, een netwerkshare of een lokale opslaglocatie. U kunt beelden ook per e-mail verzenden. Ondersteunde e-mailtoepassingen zijn onder andere Gmail, K-9 Mail, Yahoo, Outlook en Inbox. Zie de gebruiksaanwijzing bij Lumify voor meer informatie (www.philips.com/lumify-manual). U verwijdert als volgt patiëntgegevens van Lumify: selecteer Settings (Instellingen) en vervolgens bij Patient Database (Patiëntdatabase) de optie Reset Database(Database resetten). Reset uw apparaat als u alle gegevens van uw apparaat wilt wissen. Zie de documentatie bij uw apparaat voor instructies. Ja. Zodra er een nieuwe versie van een besturingssysteem op de markt komt, test Philips de compatibiliteit ervan met de Lumify-app. In de gebruiksaanwijzing bij Lumify vindt u een lijst met goedgekeurde reinigings- en desinfectiemiddelen. Het is uw verantwoordelijkheid om uw apparaat op de juiste wijze te reinigen en desinfecteren conform de instructies van de fabrikant van het apparaat en het reinigings- en desinfectiebeleid voor medische apparaten van uw organisatie. Zie dit beleid en de documentatie bij uw apparaat voor meer informatie. De Lumify-app is erg klein, ongeveer 30 MB, dus kleiner dan een gemiddeld MP3-nummer. Ja. U kunt het scherm van uw Android-apparaat weergeven op een externe monitor via een Chromecast-dongle. Ga voor meer informatie naar https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?hl=nl Hiervoor bestaat een Android-app, "Stay Alive" geheten. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synetics.stay.alive&hl=nl. Compatibele Android-apparaten ondersteunen bestaande Wi-Fi-beveiligingsprotocollen, inclusief beveiligingscertificaten. U vindt de lijst met compatibele apparaten op www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices. Nee. Lumify past automatisch het aantal focale zones en de positie ervan aan op basis van de voorinstelling, kleurensetpositie en diepte. Zie het gedeelte over onderhoud van transducers in de Lumify-gebruiksaanwijzing voor informatie over onderhoud en een lijst met goedgekeurde reinigings- en desinfectiemiddelen. Ja. Autoscan, ook wel Autogain of Live iScan genoemd, past realtime de versterking van elke lijn in elk beeld aan en zorgt ervoor dat de totale helderheid van het beeld behouden blijft. Dankzij Autoscan hoeft u TGC (Time Gain Compensation, tijdversterkingscompensatie) niet aan te passen. Ja. U kunt het onderzoek met de beelden in pc-indeling e-mailen naar een lokale map die u kunt aansluiten op uw computer. Zie de Lumify-gebruiksaanwijzing voor meer informatie. Ja. U kunt een DICOM-bestemming configureren en exporteren naar een DICOM PACS. Uw IT-afdeling kan u de netwerkinformatie geven die u nodig hebt om de DICOM-bestemming te configureren. Zie de Lumify-gebruiksaanwijzing voor meer informatie. Zie de gebruiksaanwijzing bij het Lumify-echografiesysteem (www.philips.com/lumify-manual) voor informatie over het configureren van uw apparaat voor draadloze netwerken. Probeer aan de hand van de volgende tips het probleem op te lossen: Als u een M-modus-beeld wilt vastleggen, bevriest u het beeld met de gewenste M-modustrace. Raak dan Save Image (Beeld opslaan) aan. Het beeld wordt zoals afgebeeld toegevoegd aan het patiëntendossier.1. Hoe download ik de Lumify-app?
2. Hoe installeer ik de Lumify-app?
3. Kan ik de Lumify-app gebruiken in combinatie met transducers die niet van Lumify zijn?
4. Hoe weet ik of er een update van de Lumify-app beschikbaar is?
5. Kan ik mijn Lumify-app overzetten op een nieuw apparaat?
6. Kan ik een willekeurige USB-kabel gebruiken om mijn transducer aan te sluiten op mijn apparaat?7. Wat gebeurt er als ik een smart apparaat gebruik dat niet in de lijst met compatibele apparaten staat?
8. Welke smart apparaten zijn compatibel met Lumify?
9. Hoe zorg ik ervoor dat de gegevens die ik op mijn Lumify-compatibele apparaat opsla goed beveiligd zijn?
10. Voldoet het Lumify-product aan de HIPAA-regelgeving?
11. Hoe registreer ik mijn nieuwe Lumify-product?
12. Kan ik mijn Lumify-transducer aansluiten op meerdere apparaten?
13. Waarom kan ik de Lumify-app niet vinden in de Google Play Store?
14. Hoe configureer ik mijn tablet voor verbinding met een netwerk?
15. Hoe zet ik beelden van mijn apparaat over naar een externe archieflocatie?
16. Hoe verwijder ik alle patiëntgegevens van mijn apparaat?
17. Kan ik zonder problemen een update van het besturingssysteem op mijn apparaat installeren?
18. Waarmee kan ik mijn Lumify-transducer reinigen?
19. Hoe reinig en desinfecteer ik het apparaat waarop ik de Lumify-app gebruik?
20. Hoe groot is de Lumify-app?
21. Kan ik Lumify aansluiten op een externe monitor?
22. Is het mogelijk om de slaapstandinstellingen van het Android-apparaat te omzeilen, waardoor het voortdurend aan blijft als de Lumify-app actief is?
23. Ondersteunt Lumify WPA-beveiliging op organisatieniveau?
24. Kan ik de focale zone verplaatsen door het scherm aan te raken en te slepen?
25. Waar vind ik informatie over het reinigen van mijn transducers?
26. Biedt Lumify Autoscan?
27. Kan ik vanuit Lumify beelden in pc-indeling exporteren?
28. Kan ik vanuit Lumify beelden in DICOM-indeling exporteren?
29. Hoe configureer ik Lumify voor verbinding met een netwerk?
30. Waarom kan ik geen onderzoeken exporteren naar een DICOM PACS?
• Zorg ervoor dat uw apparaat voortdurend verbonden is met een draadloos of mobiel netwerk. Zie de documentatie bij uw apparaat voor informatie over het configureren ervan voor een draadloos of mobiel netwerk.
• Test de verbinding met de DICOM PACS. Selecteer hiervoor de exportbestemming en raak Test aan. Zie de Lumify-gebruiksaanwijzing voor meer informatie.
• Controleer samen met uw netwerkbeheerder of de DICOM-bestemmingsinstellingen in Lumify correct zijn. Zie de Lumify-gebruiksaanwijzing voor meer informatie.31. Hoe leg ik een beeld in M-modus vast?