Vragen over Lumify?
Wij zijn er voor u.

 

Technische ondersteuning: 040-7001210 (optie #2)

Verkoop: 040-7001210 (optie #4)

Contact

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht

Contactgegevens

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*
*
*
*

Informatie details

Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*
*
Installatie en configuratie

1. Hoe download ik de Lumify-app?

 

U kunt de Lumify-app downloaden uit de Google Play Store (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.philips.hc.ultrasound.lumify).

 

2. Hoe installeer ik de Lumify-app?

 

Lumify wordt automatisch geïnstalleerd nadat u de app vanuit de Google Play Store hebt gedownload naar uw apparaat. Heel soms is de beveiliging van uw apparaat zo ingesteld dat Lumify niet kan worden geïnstalleerd. Controleer in dat geval de beveiligingsinstellingen van uw apparaat of neem contact op met uw IT-afdeling voor hulp.

 

3. Kan ik de Lumify-app gebruiken in combinatie met transducers die niet van Lumify zijn?

 

Nee. De Lumify-app werkt alleen met Lumify-transducers. Als u een niet-Lumify-transducer aansluit op uw apparaat, werkt de Lumify-app alleen in demomodus.

 

4. Hoe weet ik of er een update van de Lumify-app beschikbaar is?

 

U kunt op uw Lumify-compatibele apparaat kiezen voor handmatige of automatische installatie van app-updates. Bij automatische installatie wordt de update van de Lumify-app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is, tenzij er bij de update sprake is van wijzigingen in machtigingen. In dat geval wordt u gevraagd of u de update van de Lumify-app wilt installeren. Bij handmatige installatie van updates kunt u de nieuwste Lumify-update downloaden uit de Google Play Store. Zoek in de Help van Google Play op "apps updaten" voor meer informatie.

 

5. Kan ik mijn Lumify-app overzetten op een nieuw apparaat?

 

Ja. Download en installeer de Lumify-app vanuit de Google Play Store op uw nieuwe apparaat, sluit de Lumify-transducer aan en registreer de app heel simpel aan de hand van de instructies. Lumify kan geen patiëntgegevens overzetten. U kunt de patiëntgegevens van uw vorige apparaat opslaan in een netwerkshare, lokale opslagplaats, DICOM-server of externe opslag.

 

6. Kan ik een willekeurige USB-kabel gebruiken om mijn transducer aan te sluiten op mijn apparaat?

 

Nee. De Lumify-transducer is een hoogwaardig medisch product dat voor optimale prestaties een speciale kabel nodig heeft. We garanderen alleen dat het Lumify-systeem conform de specificaties werkt als u de door Philips goedgekeurde Lumify-kabel gebruikt voor uw transducer.

 

7. Wat gebeurt er als ik een smart apparaat gebruik dat niet in de lijst met compatibele apparaten staat?

 

We doen er alles aan om de lijst met compatibele apparaten op www.philips.com/lumify-compatible-devices up-to-date te houden. Alle apparaten in deze lijst zijn uitvoerig getest en volledig compatibel. Gebruik daarom een apparaat uit deze lijst.

 

8. Welke smart apparaten zijn compatibel met Lumify?

 

Ga voor een lijst met smart apparaten die door Philips zijn getest en volledig compatibel zijn met de Lumify-app en -transducers naar: www.philips.com/lumify-compatible-devices.

 

9. Hoe zorg ik ervoor dat de gegevens die ik op mijn Lumify-compatibele apparaat opsla goed beveiligd zijn?

 

Het Android-besturingssysteem en de fabrikant van elk apparaat bieden methoden om de gegevens op uw apparaat te beveiligen, zoals gegevenscodering en gebruik van toegangswachtwoorden. We raden u ten zeerste aan om in samenwerking met uw lokale IT-beveiligingsafdeling ervoor te zorgen dat uw apparaat wordt geïmplementeerd conform uw specifieke beveiligingsvereisten.

 

10. Voldoet het Lumify-product aan de HIPAA-regelgeving?

 

De Lumify-app is in uw beveiligingsbeleid geïntegreerd en gebruikt de communicatieprotocollen die zijn ingesteld door uw organisatie. Het Android-besturingssysteem biedt beveiliging via onder andere wachtwoorden en gegevenscodering. Het beschikt ook over standaardmechanismen om gegevens tijdens de overdracht te beveiligen via authenticatie en codering op organisatieniveau.

 

11. Hoe registreer ik mijn nieuwe Lumify-product?

 

Voorafgaand aan de registratie van Lumify-producten moet u verbinding hebben met internet. Sluit eerst uw apparaat aan op een draadloos of mobiel netwerk. Sluit vervolgens uw Lumify-transducer aan op uw apparaat en volg daarna de instructies op uw Lumify-app.

 

12. Kan ik mijn Lumify-transducer aansluiten op meerdere apparaten?

 

Ja. U kunt een Lumify-transducer op net zoveel apparaten aansluiten als u wilt. De eerste keer dat u de transducer aansluit op een nieuw apparaat moet u de transducer registreren. Daarna kunt u de transducer zonder hernieuwde registratie gebruiken.

 

13. Waarom kan ik de Lumify-app niet vinden in de Google Play Store?

 

Zorg ervoor dat uw apparaat en het Android-besturingssysteem voldoen aan de Lumify-systeemvereisten en dat u de Google Play Store vanuit een land bezoekt waarin Lumify beschikbaar is.

 

14. Hoe configureer ik mijn tablet voor verbinding met een netwerk?

 

Zie de documentatie bij uw apparaat voor informatie over de manier waarop u uw apparaat configureert voor verbinding met een draadloos of mobiel netwerk.

 

15. Hoe zet ik beelden van mijn apparaat over naar een externe archieflocatie?

 

U kunt onderzoeken en beelden exporteren naar een DICOM PACS, een netwerkshare of een lokale opslaglocatie. U kunt beelden ook per e-mail verzenden. Ondersteunde e-mailtoepassingen zijn onder andere Gmail, K-9 Mail, Yahoo, Outlook en Inbox. Zie de gebruiksaanwijzing bij Lumify voor meer informatie (www.philips.com/lumify-manual).

 

16. Hoe verwijder ik alle patiëntgegevens van mijn apparaat?

 

U verwijdert als volgt patiëntgegevens van Lumify: selecteer Settings (Instellingen) en vervolgens bij Patient Database (Patiëntdatabase) de optie Reset Database (Database resetten). Reset uw apparaat als u alle gegevens van uw apparaat wilt wissen. Zie de documentatie bij uw apparaat voor instructies.

 

17. Kan ik zonder problemen een update van het besturingssysteem op mijn apparaat installeren?

 

Ja. Zodra er een nieuwe versie van een besturingssysteem op de markt komt, test Philips de compatibiliteit ervan met de Lumify-app.

 

18. Waarmee kan ik mijn Lumify-transducer reinigen?

 

In de gebruiksaanwijzing bij Lumify vindt u een lijst met goedgekeurde reinigings- en desinfectiemiddelen.

 

19. Hoe reinig en desinfecteer ik het apparaat waarop ik de Lumify-app gebruik?

 

Het is uw verantwoordelijkheid om uw apparaat op de juiste wijze te reinigen en desinfecteren conform de instructies van de fabrikant van het apparaat en het reinigings- en desinfectiebeleid voor medische apparaten van uw organisatie. Zie dit beleid en de documentatie bij uw apparaat voor meer informatie.

 

20. Hoe groot is de Lumify-app?

 

De Lumify-app is erg klein, ongeveer 30 MB, dus kleiner dan een gemiddeld MP3-nummer.

 

21. Kan ik Lumify aansluiten op een externe monitor?

 

Ja. U kunt het scherm van uw Android-apparaat weergeven op een externe monitor via een Chromecast-dongle. Ga voor meer informatie naar https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?hl=nl

 

22. Is het mogelijk om de slaapstandinstellingen van het Android-apparaat te omzeilen, waardoor het voortdurend aan blijft als de Lumify-app actief is?

 

Hiervoor bestaat een Android-app, "Stay Alive" geheten. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synetics.stay.alive&hl=nl.

 

23. Ondersteunt Lumify WPA-beveiliging op organisatieniveau?

 

Compatibele Android-apparaten ondersteunen bestaande Wi-Fi-beveiligingsprotocollen, inclusief beveiligingscertificaten. U vindt de lijst met compatibele apparaten op www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices.

 

24. Kan ik de focale zone verplaatsen door het scherm aan te raken en te slepen?

 

Nee. Lumify past automatisch het aantal focale zones en de positie ervan aan op basis van de voorinstelling, kleurensetpositie en diepte. 

 

25. Waar vind ik informatie over het reinigen van mijn transducers?

 

Zie het gedeelte over onderhoud van transducers in de Lumify-gebruiksaanwijzing voor informatie over onderhoud en een lijst met goedgekeurde reinigings- en desinfectiemiddelen.

 

26. Biedt Lumify Autoscan?

 

Ja. Autoscan, ook wel Autogain of Live iScan genoemd, past realtime de versterking van elke lijn in elk beeld aan en zorgt ervoor dat de totale helderheid van het beeld behouden blijft. Dankzij Autoscan hoeft u TGC (Time Gain Compensation, tijdversterkingscompensatie) niet aan te passen.

 

27. Kan ik vanuit Lumify beelden in pc-indeling exporteren?

 

Ja. U kunt het onderzoek met de beelden in pc-indeling e-mailen naar een lokale map die u kunt aansluiten op uw computer. Zie de Lumify-gebruiksaanwijzing voor meer informatie.

 

28. Kan ik vanuit Lumify beelden in DICOM-indeling exporteren?

 

Ja. U kunt een DICOM-bestemming configureren en exporteren naar een DICOM PACS. Uw IT-afdeling kan u de netwerkinformatie geven die u nodig hebt om de DICOM-bestemming te configureren. Zie de Lumify-gebruiksaanwijzing voor meer informatie.

 

29. Hoe configureer ik Lumify voor verbinding met een netwerk?

 

Zie de gebruiksaanwijzing bij het Lumify-echografiesysteem (www.philips.com/lumify-manual) voor informatie over het configureren van uw apparaat voor draadloze netwerken.

 

30. Waarom kan ik geen onderzoeken exporteren naar een DICOM PACS?

 

Probeer aan de hand van de volgende tips het probleem op te lossen:
• Zorg ervoor dat uw apparaat voortdurend verbonden is met een draadloos of mobiel netwerk. Zie de documentatie bij uw apparaat voor informatie over het configureren ervan voor een draadloos of mobiel netwerk.
• Test de verbinding met de DICOM PACS. Selecteer hiervoor de exportbestemming en raak Test aan. Zie de Lumify-gebruiksaanwijzing voor meer informatie.
• Controleer samen met uw netwerkbeheerder of de DICOM-bestemmingsinstellingen in Lumify correct zijn. Zie de Lumify-gebruiksaanwijzing voor meer informatie.

 

31. Hoe leg ik een beeld in M-modus vast?

 

Als u een M-modus-beeld wilt vastleggen, bevriest u het beeld met de gewenste M-modustrace. Raak dan Save Image (Beeld opslaan) aan. Het beeld wordt zoals afgebeeld toegevoegd aan het patiëntendossier.

Problemen oplossen

1. De Lumify-registratieprocedure is mislukt. Wat moet ik doen?

 

Controleer eerst of uw apparaat in de lijst met compatibele apparaten staat. Zie: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices.

 

Controleer vervolgens of de transducer goed is aangesloten op uw apparaat en dat uw apparaat tijdens de gehele registratieprocedure verbonden is met een draadloos of mobiel netwerk. Zonder verbinding kan de registratie mislukken. Ontkoppel in dat geval de transducer, herstel de verbinding en sluit de transducer weer aan.

 

2. Moet ik zijn aangesloten op een draadloos netwerk als ik wil scannen met Lumify?

 

Nee. Zodra u Lumify hebt geregistreerd, hebt u voor Lumify geen verbinding met een draadloos of mobiel netwerk meer nodig. Philips raadt u aan regelmatig verbinding te maken met een draadloos of mobiel netwerk om optimaal te kunnen profiteren van de voordelen die de Lumify-service biedt.

 

3. Waarom staan er geen gegevens in de DICOM-logboeken?

 

Er worden pas gegevens verzameld door Lumify als u DICOM-logboeken hebt ingeschakeld. Zie de gebruiksaanwijzing bij Lumify voor meer informatie.

 

4. Waar kan ik de DICOM-conformiteitsverklaring van Lumify vinden?

 

Ga naar https://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound en klik op Lumify.

 

5. Waar vind ik het serienummer van mijn transducer?

 

U vindt het zescijferige alfanumerieke serienummer op de zijkant van uw transducer. U kunt ook de transducer aansluiten op uw apparaat en Lumify starten. Raak in het zijmenu About (Info) aan en bekijk het zescijferige alfanumerieke serienummer.

 

6. Kan ik een Modality Worklist-server verwijderen uit Lumify?

 

Ja. Zie de gebruiksaanwijzing bij Lumify voor meer informatie.

 

7. Wat betekent het als er een rode X of groen vinkje verschijnt bij mijn exportbestemming?

 

Een rode X geeft aan dat Lumify geen verbinding heeft met de exportbestemming. Een groen vinkje geeft aan dat er verbinding is met de exportbestemming.

 

8. Hoe kan ik technische ondersteuning krijgen?

 

Zie de gebruikersdocumentatie bij Lumify of kijk in deze veelgestelde vragen of u antwoord op uw vraag kunt vinden. Voor verdere technische assistentie kunt u contact opnemen met ons Customer Care Center:

  • Bel 040-7001210 en selecteer optie #2 voor technische ondersteuning.

 

9. Wat kan ik doen als mijn apparaat de Lumify-transducers niet meer herkent?

 

Probeer aan de hand van de volgende tips het probleem op te lossen:

  • Controleer of de USB-connector van de transducer goed is aangesloten op het apparaat.
  • Start uw apparaat opnieuw op en volg de tips voor probleemoplossing in het hoofdstuk over systeemonderhoud in de Lumify-gebruiksaanwijzing.
  • Neem contact op met de afdeling Technische ondersteuning als u meer hulp nodig hebt.
    • Bel 040-7001210 en selecteer optie #2 voor technische ondersteuning.

 

10. Waarom verschijnt het bericht "Unsupported transducer" (Transducer niet ondersteund) als ik mijn S4-1 transducer aansluit?

 

Voor S4-1 hebt u versie 1.6 van de Lumify-app nodig. Controleer uw app-versie:
Ga naar Lumify - Settings (Instellingen) -> menu About (Info).

Als u versie 1.2 of eerder hebt, gaat u naar Google Play Store en downloadt u de upgrade naar 1.6.

Als u app-versie 1.6 hebt, belt u met een Philips Lumify-ondersteuningsmedewerker 040-7001210.

Productaanbod

1. Gaat u nog andere beeldvormingsmodi toevoegen, bijvoorbeeld PW-doppler?

 

Het Lumify-team werkt voortdurend aan verbetering van Lumify en voegt steeds nieuwe transducers, functies en services toe.

 

2. Hoe zijn de beeldvormingsprestaties van Lumify in vergelijking met die van andere systemen?

 

De Lumify-app levert beeldvormingsprestaties die vergelijkbaar zijn met die van grotere systemen, zonder concessies te doen op het gebied van dieptepenetratie of weefselresolutie.

 

3. Hoeveel gebruikstijd biedt het Lumify-systeem mij?

 

Dit is afhankelijk van uw apparaat, maar in het algemeen kunt u twee tot vier uur continu scannen. Ga naar https://www.philips.com/lumify-compatible-devices voor een overzicht van geschatte scantijden voor compatibele apparaten.

 

4. Hoeveel opslagruimte heeft Lumify nodig?

 

Voor de Lumify-app is ongeveer 50 MB opslagruimte vereist, voor patiëntgegevens hebt u nog aanvullende ruimte nodig.

 

5. Hoe robuust is de Lumify-transducer?

 

De Lumify-transducerserie is ontworpen en getest om te voldoen aan de strenge betrouwbaarheidseisen voor zeer mobiele echoapparaten en om ervoor te zorgen dat de transducers bestand zijn tegen het intensieve gebruik in de uiterst mobiele echografieomgeving.

 

 

6. Welke opleiding of training wordt er bij Lumify aangeboden?

 

Lumify is intuïtief, waardoor medewerkers niet uitgebreid getraind hoeven te worden. Philips biedt kosteloos gericht point-of-care-educatiemateriaal, plus uitgebreidere educatie- en trainingscursussen. Aan die laatste zijn wel kosten verbonden. Op de volgende websites vindt u een overzicht van het volledige educatieaanbod: 

www.philips.com/CCEMeducation

www.philips.com/RAPMeducation

https://www.usa.philips.com/healthcare/education-resources/education-training

 

7. Hoe groot is de beeldopslagcapaciteit van Lumify?

 

Een normaal echo-onderzoek met enkele stilstaande beelden is ongeveer 10 MB groot. Onderzoeken met een aantal loops van drie seconden gebruiken ongeveer 50 MB. Op een compatibel apparaat (zie www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices) kunt u honderden onderzoeken opslaan. De daadwerkelijke opslagcapaciteit is afhankelijk van meerdere factoren, zoals de hoeveelheid inhoud die er op uw apparaat is opgeslagen.

 

8. Ondersteunt Lumify Windows-apparaten, zoals de Surface-tablet?

 

Op dit moment ondersteunt Lumify alleen Android-apparaten. We zijn voortdurend op zoek naar mogelijkheden om alle platforms te ondersteunen.

 

9. Bevatten de Lumify-patiëntgegevens toegangsnummers?

 

Ja. Het formulier Patient Info (Patiëntgegevens) bevat het veld Accession Number (Toegangsnummer). U kunt het nummer ook vinden via de functie Modality Worklist (Modaliteitswerklijst).

 

10. Kan ik Lumify gebruiken voor pediatrische beeldvorming?

 

Ja. Pediatrische beeldvorming is een indicatie voor gebruik.

 

11. Kan ik met Lumify de versterking in het nabije veld of in het verre veld aanpassen?

 

U kunt met Lumify de totale versterking aanpassen. Bovendien is AutoScan (continue iScan-versterkingsoptimalisatie) altijd ingeschakeld voor een uniforme beeldversterking van ondiep naar diep.

 

12. Worden loops prospectief of retrospectief vastgelegd?

 

Lumify legt loops (3-10 seconden lang) prospectief vast. Zodra u Save Loop (Loop opslaan) aanraakt, worden beelden vastgelegd. Dit gaat door totdat u Stop aanraakt of totdat de opgegeven looplengte is verstreken.

 

13. Werkt Lumify met Samsung-telefoons (S4, S5, S6, S6 Edge)?

 

Philips raadt u aan een apparaat te gebruiken uit de lijst met compatibele apparaten: https://www.philips.com/lumify-compatible-devices.

 

14. Biedt Lumify XRes?

 

Ja. XRes, de nieuwste generatie beeldvormingsverwerking, zorgt voor betere beeldresolutie en eenvoudigere structuurvisualisatie. Philips optimaliseert XRes voor elke klinische toepassing.

 

15. Biedt Lumify Tissue Harmonic Imaging (THI)?

 

Ja. Lumify gebruikt THI op basis van de klinische toepassing. Op de C5-2 transducer wordt THI bijvoorbeeld gebruikt door zowel de toepassing voor galblazen als die voor OB/GYN.

 

16. Biedt Lumify SonoCT?

 

Ja. SonoCT, ook wel 'spatial compounding' of 'multibeam' genoemd, is actief op de L12-4 en C5-2 transducers voor alle toepassingen behalve die voor longonderzoeken.

 

17. Worden onderzoeken die ik met Lumify uitvoer vergoed?

 

Lumify is een medisch apparaat dat alleen verkrijgbaar is voor bevoegde artsen en zorginstellingen die bevoegde artsen in dienst hebben.


Zolang wordt voldaan aan de gebruikelijke vereisten, worden echografieservices die zijn uitgevoerd met een ultramobiel of draagbaar echografiesysteem onder dezelfde echografiecodes vastgelegd als onderzoeken die worden uitgevoerd met echografiesystemen op een karretje. Alle echografieonderzoeken moeten voldoen aan de vereisten van medische noodzakelijkheid, zoals is gedefinieerd door de betaler, en van volledigheid voor de gekozen code en moeten worden vastgelegd in het patiëntendossier, ongeacht het type echografieoplossing dat wordt gebruikt.

 

18. Ondersteunt Lumify DICOM Modality Worklist (MWL)? Hoe configureer ik een Modality Worklist-server?

 

Ja, u kunt een DICOM MWL-server configureren en erin zoeken. Zie de Lumify-gebruiksaanwijzing voor meer informatie.

 

19. Kan ik bij de start van een onderzoek een tijdelijke ID maken? Zo ja, kan ik dit later wijzigen met patiëntgegevens?

 

Ja. Raak in het scherm Scan/Create Patient (Patiënt scannen/maken) de knop Scan aan zonder patiëntgegevens in te voeren. U kunt op elk gewenst moment patiëntgegevens wijzigen totdat u het onderzoek beëindigt.

 

20. Is Color Mode (Kleurenmodus) beschikbaar?

 

Ja. Er zijn twee kleurenmodi beschikbaar: Fast Flow (Snelle flow, hoge kleurschaal voor arteriële flow) en Slow Flow (Trage flow, lage kleurschaal voor veneuze flow).

 

21. Kan ik beelden scannen of bekijken op een volledig scherm?

 

Ja. Raak voor een volledig scherm [[pictogram voor volledig scherm]] het beeld rechts onderin aan. Raak [[pictogram terug naar normale weergave]] aan om terug te gaan naar de normale weergave.

 

22. Welke streepjescode-indelingen worden in Lumify ondersteund?

 

In de Lumify-gebruiksaanwijzing vindt u een volledige lijst met ondersteunde indelingen en instructies voor de configuratie van de streepjescodescanner.

 

23. Op welke transducers is M-modus beschikbaar?

 

M-modus is beschikbaar op de S4-1, C5-2 en L12-4 transducers.

 

24. Kan ik Lumify buiten het ziekenhuis gebruiken?

 

Lumify is een draagbaar echografiesysteem dat is bedoeld voor gebruik in elke omgeving waar zorg wordt verleend door professionele zorgverleners. Dat kan thuis, in het ziekenhuis, in een klinische of medische praktijk en onderweg zijn.

 

25. Wat is inbegrepen bij mijn rechtstreekse aankoop van Lumify?

 

Bij de rechtstreekse aankoop van Lumify ontvangt u de Lumify-transducer(s), de Lumify-app, software-upgrades, een garantie van de fabrikant plus een draagtas voor het apparaat en de transducer.

BELANGRIJK: bij uw aankoop ontvangt u geen compatibel smart apparaat.

 

26. Hoe betaal ik mijn rechtstreekse aankoop van Lumify?

 

U kunt hiervoor een creditcard gebruiken of Philips kan u een factuur sturen op basis van de bestelbon.

 

27. Hoe lang duurt het voordat ik de aangeschafte Lumify-transducer in huis heb?

 

U ontvangt uw Lumify-transducer(s) meestal binnen twee weken na de bestelling, maar de daadwerkelijke levertijd is afhankelijk van productbeschikbaarheid. Bij een grote bestelling kan het iets langer duren. Bel 040-7001210 als u vragen hebt over uw bestelling.

 

28. Welke garantie wordt geleverd bij de Lumify-oplossing die ik heb gekocht?

 

Op uw Lumify-aankoop hebt u een basisgarantie van vijf jaar. Deze omvat toegang tot het ondersteuningsgedeelte van onze Lumify-portal en tot Philips-ondersteuningsmedewerkers op afstand, plus garantie op fabricagefouten voor uw Lumify-transducer(s). U kunt zich via ons Xtend Premium-aanbod verzekeren tegen onopzettelijke schade. Hieraan zijn kosten verbonden.

 

29. Welke aanvullende servicedekking is beschikbaar bij de aangeschafte Lumify-oplossing?

 

Buiten de garantie bestaat er geen aanvullende servicedekking

 

30. Wat zijn de voorwaarden voor de aangeschafte Lumify-garantie?

 

Zie de garantievoorwaarden in het document van onze Algemene Leveringsvoorwaarden voor Medische Systemen op https://www.philips.nl/healthcare/about/conditions.html.

 

31. Hoe annuleer ik mijn Lumify-aankoop?

 

Na uw aankoop kunt u Lumify niet retourneren of annuleren. Zie de voorwaarden bij de aankoop.

 

32. Kan ik de beeldvormingsinstellingen resetten naar de standaardversterking-/diepte? Is er een soort "resetknop"?

 

U kunt de beeldvormingsinstellingen eenvoudig resetten naar de geoptimaliseerde standaardwaarden door de voorinstelling opnieuw te selecteren. Hiermee worden instellingen voor diepte/versterking, enz. gereset naar de geoptimaliseerde standaardwaarde.

Telefoonpictogram

Contact

Technische ondersteuning: 040-7001210 (optie #2)

Verkoop: 040-7001210 (optie #4)

Koop Lumify - de draagbare echografieoplossing

Uitzonderlijke beeldvorming, opmerkelijke robuustheid, betaalbaar — voor hoogwaardige echografie binnen handbereik.

Bel 040-7001210 of neem contact met ons op als u meer wilt weten over Lumify:

Lumify-app

Transducers vergelijken

S4-1
S4-1
Breedband sector-array
transducer
L12-4
L12-4
Linear-array
transducer
C5-2
C5-2
Curved-array
transducer
Toepassingen
Abdomen, Echo, FAST, Long, OB/GYN
Long, MSK, Weke delen, Oppervlakkig, Vasculair
Abdomen, Galblaas, Long, OB/GYN
Bandbreedte
4-1 MHz
12-4 MHz
5-2 MHz
Gezichtsveld
90°
34,5 mm
67,3°
Voetafdruk
20,2 mm
34 mm
50 mm (ROC)
Scandiepte
Max. 24 cm
Max. 12 cm
Max. 30 cm
Beeldvormingskenmerken
2D, kleurendoppler, M-modus, geavanceerde XRES en Multivariate Harmonic Imaging
2D, stuurbare kleurendoppler, M-modus, geavanceerde XRES en Multivariate Harmonic Imaging, SonoCT
2D, kleurendoppler, M-modus, geavanceerde XRES en Multivariate Harmonic Imaging, SonoCT

Contact

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht

Contactgegevens

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*
*
*
*

Informatie details

Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*
*