Door de opkomst van AI en datagestuurde technologieën is de verschuiving begonnen van reactief naar proactief onderhoud en, in de toekomst, naar voorspellend onderhoud. Via bewaking op afstand kunnen technici proactief apparatuur beoordelen en reageren voordat deze verslechtert. Doordat er meer voorspellende mogelijkheden zijn, kunnen technici een betere inschatting maken wanneer een systeem verslechtert en automatisch de benodigde onderdelen bestellen voor reparatie.
De toekomst van onderhoud voorspelbaarder en proactiever maken en ongeplande downtime op nul houden. Zoals Burcu Sen, Sr. Product Manager, Philips Services, Service Portfolio Management zegt: "Bij Philips bieden we veel meer dan alleen onderhoud aan uw technologie.
Wij helpen u graag om prestaties, bruikbaarheid en interoperabiliteit te verbeteren door uw technologie duurzaam en betrouwbaar te houden.
Neem contact met ons op voor technische ondersteuning per telefoon, ondersteuning op locatie en probleemoplossing op afstand, rechtstreeks van experts met diepgaande klinische inzichten. Of u nu op zoek bent naar korte- of langetermijnservices van Philips of apparatuur en software van meerdere leveranciers, wij kunnen samen met u de meest geschikte opties kiezen die aansluiten op uw interne mogelijkheden en budget zodat het onderhoud gelijk vanaf het begin goed geregeld is.”
Eugene Ivanov Service Project Manager, Philips Remote Services
Met voorspellend onderhoud kunnen we problemen oplossen voordat ze zich voordoen. Zo kunnen we de workflows en het gebruik voortdurend verfijnen en optimaliseren, zodat meer patiënten behandeld kunnen worden. En in onze flexibele onderhoudsovereenkomsten staan de voortdurend ontwikkelende strategische prioriteiten van onze klanten en de zorg voor hun patiënten centraal.
Dit is het tijdperk van operationele intelligentie, waarin we mensen, processen en technologie combineren om de operationele efficiëntie binnen zorginstellingen op nieuwe manieren te verbeteren.
"Onderhoud van de toekomst voorkomt downtime volledig in de workflow en stelt klanten in staat hun apparatuur volledig te gebruiken en hun mogelijkheden verder te ontwikkelen."
Ashishkumar Sinha Manager, Philips Imaging Remote Services
Mauro Barbieri, PhD
Principal Architect,
Services at Philips
Healthcare
Ontdek waarom innovatie van onderhoud steeds belangrijker is voor de strategie, aangezien ziekenhuizen snel, met vertrouwen, en proactief moeten reageren op downtime, zodat apparatuur altijd beschikbaar is en problemen direct goed kunnen worden opgelost.
Overzicht van Philips Onderhoud 4.0
Philips is een van 's werelds toonaangevende bedrijven op het gebied van zorgtechnologie met een steeds uitgebreider portfolio van onderhoudsservices en een geschiedenis van innovatie. Met onze Onderhoudsservices stimuleren wij de verschuiving van reactief naar proactief en preventief onderhoud, flexibele serviceovereenkomsten en meer.
You are about to visit a Philips global content page
Continue