Betere operationele effectiviteit door proactief en voorspellend onderhoud

Door de opkomst van AI en datagestuurde technologieën is de verschuiving begonnen van reactief naar proactief onderhoud en, in de toekomst, naar voorspellend onderhoud. Via bewaking op afstand kunnen technici proactief apparatuur beoordelen en reageren voordat deze verslechtert. Doordat er meer voorspellende mogelijkheden zijn, kunnen technici een betere inschatting maken wanneer een systeem verslechtert en automatisch de benodigde onderdelen bestellen voor reparatie.


De toekomst van onderhoud voorspelbaarder en proactiever maken en ongeplande downtime op nul houden. Zoals Burcu Sen, Sr. Product Manager, Philips Services, Service Portfolio Management zegt: "Bij Philips bieden we veel meer dan alleen onderhoud aan uw technologie.

Wij helpen u graag om prestaties, bruikbaarheid en interoperabiliteit te verbeteren door uw technologie duurzaam en betrouwbaar te houden.

Neem contact met ons op voor technische ondersteuning per telefoon, ondersteuning op locatie en probleemoplossing op afstand, rechtstreeks van experts met diepgaande klinische inzichten. Of u nu op zoek bent naar korte- of langetermijnservices van Philips of apparatuur en software van meerdere leveranciers, wij kunnen samen met u de meest geschikte opties kiezen die aansluiten op uw interne mogelijkheden en budget zodat het onderhoud gelijk vanaf het begin goed geregeld is.”

Banner operationeel onderhoud

Senior briefings voor onderhoud

Ontdek waarom en hoe operationele intelligentie de toekomst van onderhoud transformeert en hoe uw gezondheidszorgsysteem hiervan kan profiteren.

De toekomst van onderhoud in beeld brengen

De toekomst van onderhoud in beeld brengen


Ontdek waarom innovatie van onderhoud steeds belangrijker is voor de strategie, aangezien ziekenhuizen snel, met vertrouwen, en proactief moeten reageren op downtime, zodat apparatuur altijd beschikbaar is en problemen direct goed kunnen worden opgelost.

Onderhoudsservices

"Het onderhoud van de toekomst gaat niet over het terugbrengen van downtime, maar over het volledig - en constant verbeterend - gebruik van hun geavanceerde apparatuur en technologische investeringen, wanneer en hoe ze dat willen."

Eugene Ivanov

Service Project Manager, Philips Remote Services

Operationele intelligentie voor Onderhoud 4.0

Met voorspellend onderhoud kunnen we problemen oplossen voordat ze zich voordoen. Zo kunnen we de workflows en het gebruik voortdurend verfijnen en optimaliseren, zodat meer patiënten behandeld kunnen worden. En in onze flexibele onderhoudsovereenkomsten staan de voortdurend ontwikkelende strategische prioriteiten van onze klanten en de zorg voor hun patiënten centraal.


Dit is het tijdperk van operationele intelligentie, waarin we mensen, processen en technologie combineren om de operationele efficiëntie binnen zorginstellingen op nieuwe manieren te verbeteren.

Pictogram van educatie
"Onderhoud van de toekomst voorkomt downtime volledig in de workflow en stelt klanten in staat hun apparatuur volledig te gebruiken en hun mogelijkheden verder te ontwikkelen."

Ashishkumar Sinha

Manager, Philips Imaging Remote Services

Door alle gegevens die uw medische apparatuur genereert te gebruiken om het onderhoud voorspellender te maken, kunnen we de workflow en het resultaat van het ziekenhuis beter ondersteunen. Bekijk de webinar om te zien hoe big data het spel voor onderhoud verandert.

Webinar

Unlocking the value of Big Data in maintenance

Mauro Barbieri, PhD
Principal Architect,
Services at Philips 
Healthcare

Mauro Barbieri, PhD

De toekomst begint vandaag

 

Overzicht van Philips Onderhoud 4.0

Onderhoudsservices van Philips

In de spotlight: Onderhoudsservices van Philips


Philips is een van 's werelds toonaangevende bedrijven op het gebied van zorgtechnologie met een steeds uitgebreider portfolio van onderhoudsservices en een geschiedenis van innovatie. Met onze Onderhoudsservices stimuleren wij de verschuiving van reactief naar proactief en preventief onderhoud, flexibele serviceovereenkomsten en meer.

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht

*

Contact details

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*

We gaan graag met je in gesprek.

Hoe kunnen we je helpen?

1
Selecteer je interessegebied
2
Contactgegevens

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.