Managed maintenance services

Managed Maintenance Services

Eén onderhoudscontract voor al uw beeldvormende systemen

Het beheren van uw beeldvormende apparatuur en de kosten die daarmee samenhangen, kan een complex, tijdrovend proces zijn. Het team van Philips Customer Services is uw proactieve partner voor uitgebreide service op systemen van meerdere OEM's. Dankzij onze geïntegreerde oplossing voor het beheer van uw apparatuurpark, kan apparatuur efficiënter worden gebruikt, en kan besluitvorming beter worden onderbouwd. Onze dienstverlening is van hoge kwaliteit en ontworpen om u tijd en geld te besparen en te helpen het maximale rendement te halen uit uw investeringen. Wij noemen deze dienstverlening Managed Maintenance Services (maar wordt ook Multi Vendor Services genoemd)
Managed maintenance services

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht
*

Contactgegevens

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*
*

Informatie details

Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*

De voordelen van Managed Maintenance Services

U beschikt over een groot aantal beelvormende systemen van meerdere leverenciers. De kans is groot dat u service en onderhoud laat uitvoeren door de firma die de apparatuur heeft geleverd. Is deze leverancier ook de juiste keus als het gaat om het uitvoeren van alles service- en onderhoudswerkzaamheden? En is er geen manier gebruik te maken van één partner die alle werkzaamheden voor zijn rekening neemt? Dat zou het beheer van alle contracten en de communicatie met alle firma's wel drastisch vereenvoudigen en verbeteren. Daarnaast is de kans groot dat u kan profiteren van schaalvoordelen als u al het onderhoud bij één firma onderbrengt.


Met Maintenance Management Services bespaart u tijd en geld vanwege een efficient service proces.

Een benadering voor meerdere merken en modaliteiten

A multi-brand modality approach
Omdat onze benadering diverse merken en modaliteiten omvat, kunt u rekenen op een superieur dienstverleningsniveau, of het systeem nu wel of niet van Philips is. De betrokken Field Service Engineers van Philips zijn ervaren en getraind in het onderhoud van andere dan Philips-systemen binnen hun productmodaliteit. Zo weet u dat het onderhoud van uw systemen gebeurt volgens strikte kwaliteitsnormen en kunnen onze technici op effectieve wijze foutdiagnoses stellen, onderdelen vervangen en reparaties uitvoeren. U kunt dus zo snel mogelijk weer over uw apparatuur beschikken.
Dankzij de oplossing van Philips voor beheerd onderhoud verloopt ons serviceproces eenvoudiger. We hebben nu maar één servicepartner voor alles wat met onderhoud te maken heeft. Dat bespaart ons tijd zodat we ons kunnen richten op onze kerntaak: het verlenen van zorg.”

Marijn Rolf, klinisch fysicus Rijnstate Arnhem

Ervaar het gemak

 

Eén contactcentrum
Voor al uw onderhoud en service belt u met één enkel contactcentrum, dus contact opnemen kan niet eenvoudiger.


Eén loket voor prestatiebeheer
Ook het prestatiebeheer is vereenvoudigd, en wel dankzij een Operations Manager van Philips. Voor al uw beeldvormende apparatuur ontvangt u één overzichtelijk rapport via de Philips Customer Services Portal over uptime en prestaties.


Eén onderhoudsrekeningt

Managed Maintenance Services is bedoeld om het leven vanaf dag één eenvoudig te maken. We kunnen het onderhoud van al uw beeldvormingssystemen overnemen, waarbij we onze diensten afstemmen op uw bestaande contracten. De lopende servicecontracten tussen u en OEM's of derden zetten we ze snel mogelijk over naar contracten tussen Philips en OEM's of derden. Zo kunnen we uw leverancierscontracten voor u beheren en papierwerk uit handen nemen, wat resulteert in één handige, kosteneffectieve rekening voor onderhoud. Verder kunt u rekenen op een beter onderhoudsschema (rekening houdend met uw gehele apparatuurpark), zodat u uw kosten beter kunt beheersen.

 

Eén contract

Na afloop van uw bestaande contracten zorgen we voor een rechtstreeks contract tussen uw ziekenhuis en Philips. En door nauw met u samen te werken, kunnen we de toeleveringsketen en het dienstverleningsmodel zo inrichten dat zo effectief mogelijk in uw behoeften wordt voorzien.

Gerelateerde diensten

  • Customer Services Portal

    Customer Services Portal

    Met ons Customer Services Portal (CSP) wordt het een stuk eenvoudiger om overzicht te houden over alle onderdelen van uw beeldvormingsapparatuur. Bij alle Philips-apparatuur kunt u gebruikmaken van het CSP.

  • Serviceovereenkomsten op maat

    Serviceovereenkomsten op maat

    Een breed dienstenportfolio voor de aanpak van uw unieke onderhoudsuitdagingen en financiële behoeften.

  • Onderhoud van ultrasoundtransducers

    Onderhoud van ultrasoundtransducers

    Een complete onderhoud, reparatie en omruilservice voor multi-vendor Ultrasound transducers.

@PhilipsNL

Lees meer