Effectief beheer van de service-activiteiten voor al uw beeldvormingssystemen en -software is cruciaal, maar vormt ook een uitdaging.  De Philips Customer Services Portal (CSP) maakt het leven gemakkelijker door één omgeving te bieden voor het beheer van al uw bedrijfsmiddelen.

 

Altijd beschikbaar, altijd paraat

De Customer Services Portal is 24 uur per dag en zeven dagen per week beschikbaar – waar u zich ook bevindt – en helpt u om na te gaan welke bedrijfsmiddelen in uw organisatie inzetbaar zijn. Daarnaast kunt u serviceverzoeken indienen voor bedrijfsmiddelen die niet inzetbaar zijn.

 

De Portal stelt u in staat om beter onderbouwde beslissingen te nemen over uw medische apparatuur en de bijbehorende diensten, en helpt u om uw bedrijfsresultaten te verbeteren door de werkstromen te stroomlijnen. 

De Customer Services Portal is altijd beschikbaar en altijd paraat.

 

Ontworpen voor uw behoeften

Om echt te begrijpen waar u behoefte aan hebt en om daar zo goed mogelijk op in te spelen, vragen we u regelmatig om advies. 

Op basis van uw feedback bevat elke volgende CSP-versie nieuwe mogelijkheden om online de beschikbaarheid en productiviteit van uw systemen te coördineren en nog effectiever te beheren.