Philips Customer Services Portal (CSP)
Altijd en overal toegang

Count on us as your patients count on you

 

Effectief beheer van de service-activiteiten voor al uw beeldvormingssystemen en -software is van groot belang, maar vormt ook een uitdaging. U hebt één oplossing nodig om al uw bedrijfsmiddelen te beheren. Met het Philips Customer Services Portal (CSP) wordt het een stuk eenvoudiger om overzicht te houden over alle onderdelen van uw beeldvormingsapparatuur. Gebruik van het CSP is gratis bij alle Philips-apparatuur.

 

Neem voor meer informatie en ondersteuning contact met ons op.



Philips begrijpt uw behoeften en speelt daarop in

 

Om echt te begrijpen waar u behoefte aan hebt en om daar zo goed mogelijk op in te spelen, vragen we u regelmatig om advies. Op basis van uw feedback bevat elke volgende CSP-versie nieuwe mogelijkheden om online de beschikbaarheid en productiviteit van uw systemen te coördineren en nog effectiever te beheren.


Door met u samen te werken, helpen we u om u nog sterker in te zetten voor een gezondere toekomst. Reken op ons zoals uw patiënten op u rekenen.

Altijd beschikbaar, altijd paraat

 

 

Het Customer Services Portal is 24 uur per dag en zeven dagen per week beschikbaar – waar u zich ook bevindt – en helpt u om na te gaan welke bedrijfsmiddelen in uw organisatie inzetbaar zijn. Daarnaast kunt u service-verzoeken indienen voor bedrijfsmiddelen die niet inzetbaar zijn. Het portal stelt u in staat om beter onderbouwde beslissingen te nemen over uw medische apparatuur en de bijbehorende diensten, en helpt u om uw bedrijfsresultaten te verbeteren door de werkstromen te stroomlijnen. Het Customer Services Portal is altijd beschikbaar en altijd paraat.

Bekijk de demo

 

 

• Eén oplossing voor het beheer van uw medische apparatuur en software.


• Altijd een gebruiksvriendelijk overzicht om snel de status van uw bedrijfsmiddelen te bepalen op basis van modaliteit, contract en locatie.


• Online nieuwe service-verzoeken aanmaken en de onderhoudsstatus van medische apparatuur bekijken zonder uw werkstroom te onderbreken.

Functies en kenmerken

Eenvoudig toegankelijk 

Het Customer Services Portal biedt één oplossing voor het beheer van uw medische apparatuur en software. Vanaf uw CSP-homepage kunt u snel doorklikken naar de bedrijfsmiddelen die u wilt bekijken. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats in één handige, centrale oplossing.

Online tickets aanmaken en beheren

Met het CSP-platform op cloud-basis kunt u service-verzoeken aanmaken en actuele en oude service-gegevens voor geselecteerde apparatuur bekijken: 24 uur per dag, zeven dagen per week, vanaf uw PC, tablet of smartphone. Nu heeft u met één klik toegang tot ondersteuning, zonder uw werkstroom te onderbreken.

Beheer uw bedrijfsmiddelen 

Het Customer Services Portal beschikt over één interface waarmee u al uw bedrijfsmiddelen kunt beheren, en biedt voor elk item een gedetailleerd statusoverzicht. Op die manier kunt u zich blijven richten op wat voor uw organisatie het belangrijkst is – uw patiënten.

Bekijk uw rapportages

Rapportages en aangepaste overzichten van bedrijfsmiddelen, service-activiteiten en contracten zijn altijd beschikbaar. Met het Customer Services Portal kunt u voor de door u gecontracteerde bedrijfsmiddelen rapportages genereren over de uitvoering en kwaliteit van de door Philips geleverde dienstverlening.

Bekijk uw contractgegevens

Met het Customer Services Portal kunt u de contractgegevens van al uw bedrijfsmiddelen op één centrale plek bekijken. Door te klikken op de naam of locatie van een apparaat, kunt u het onderhoudscontract voor dat systeem bekijken.

Versie 2.0 nu beschikbaar

Versie 2.0 van het Customer Services Portal is nu beschikbaar en biedt de volgende nieuwe functies en kenmerken:

 

  • snellere en meer intuïtieve rapportage-tool;
  • rapportagemogelijkheden voor de uitvoering en kwaliteit van de dienstverlening.