Ziekenhuiszorg en zorg daarbuiten met elkaar verbinden

"Waar ik me als CIO druk over maak, is hoe ik technologie kan gebruiken om met minder middelen voor een betere gezondheidszorg te zorgen. Zodat wij kunnen meehelpen een goedkopere, maar nog betere gezondheidszorg te realiseren."

 

Bert Reese
Senior Vice President en Chief Information Officer
Sentara Healthcare, Norfolk, VA, VS

The opportunity

De kans

Het proces voor de transformatie van een gezondheidszorgorganisatie die haar infrastructuur heeft opgezet (en haar bedrijfsmiddelen benut) als een traditioneel ziekenhuis of een traditionele polikliniek, gaat geleidelijk en niet plotseling. Door te investeren in klinische technologie waarmee zorg kan worden gecoördineerd en de verschillende soorten zorg overal waar die wordt geleverd, met elkaar kunnen worden verbonden, kunnen gezondheidsinstellingen worden geholpen met een soepele overgang van een op volume gerichte zorg naar een op waarde gebaseerde zorg.
The opportunity

De uitdaging

Gezondheidsinstellingen houden de traditionele modellen voor het runnen van organisaties en het leveren van zorg opnieuw te tegen het licht. Dit is nodig omdat er een verschuiving heeft plaatsgevonden van een bedrag neertellen voor een dienst naar het geven van een vergoeding op basis van de waarde van een dienst. Wat bij deze verandering helpt, is de invoering van elektronische patiëntendossiers waardoor er gegevens zijn die noodzakelijk zijn om de kwaliteit van de zorg te meten. Maar deze technologische platforms moeten veel meer doen dan enkel gegevens genereren, zij moeten ervoor zorgen dat informatie wordt gedeeld zodat de kwaliteit van de zorg verbetert, deze voor meer patiënten beschikbaar wordt en goedkoper wordt.
The opportunity

De oplossing

Als een gezondheidszorginstelling zich ontwikkelt tot een volledig onderling verbonden, klinisch geïntegreerde organisatie, vraagt dat om patiëntgerichte oplossingen die u helpen bij het elimineren van grenzen en die ervoor zorgen dat alle systemen, apparaten en mensen in het gehele zorgcontinuüm in staat zijn om gemakkelijk en veilig informatie uit te wisselen, waar en wanneer die nodig is.
Lees meer over hoe onze oplossingen u kunnen helpen op weg naar een patiëntgerichte onderling verbonden zorg.
Contact

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht

Contact details

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*
*
*
*

Informatie details

Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*
*

Geïntegreerde zorg voor meer toegevoegde waarde

Getting the right information where and when it’s needed for patient-focused, value-based care

De juiste informatie waar en wanneer die nodig is voor het verlenen van patiëntgerichte zorg, gericht op het toevoegen van waarde


Verbind systemen, artsen en patiënten met elkaar en koppel deze aan de juiste informatie

Innoveer en zet daarbij uw huidige ziekenhuispersoneel en afdelingen in om de uitdagingen het hoofd te bieden die een veranderende zorgomgeving met zich meebrengt

 

Transformeer de manier waarop zorg wordt verleend met behulp van oplossingen, diensten en innovatieve programma's

Belangrijke stappen op weg naar connectiviteit

Integratie van zorg door de toepassing van IT

Wij hebben uw vakgenoten binnen het zorgmanagement en op IT-afdelingen gevraagd hoe ze de integratie van informatietechnologie gebruiken om de muren tussen intramurale, poliklinische en thuiszorg te slechten om zo collaboratieve zorg binnen het hele zorguniversum te kunnen leveren. Een enquête die door HIMSS Media namens Philips Healthcare is uitgevoerd, laat zien dat ze daarop de volgende antwoorden hebben gegeven:

Verhalen van klanten

Persberichten