1
Warranty

Philips Internationale garantie

To check the warranty policy, period and terms for your product, please choose between below categories. 

Warranty policy for Personal Care, Mother & Child Care, Household products and Health products
Warranty policy for Philips Consumer Electronics- and Automotive Mobility products

Warranty document for Personal Care, Mother & Child Care, Household products and Health products

Televisies zijn uitgezonderd van deze internationale garantieregeling. Zie voor details het specifieke garantiedocument voor TV.

 

Geachte klant,

 

Alle Philips apparaten zijn ontwikkeld en gefabriceerd naar de hoogst mogelijke kwaliteitseisen. Als u problemen ondervindt bij het installeren of het gebruik van dit Philips apparaat, raden wij aan om eerst de handleiding of aanwijzingen in het ondersteuningsgedeelte van deze website te raadplegen.

 

Mocht er ongelukkigerwijs nog iets fout gaan met dit apparaat, dan garandeert Philips een kosteloze herstelling (of vervanging). Dit ongeacht het land waar de herstelling plaatsvindt en gedurende een periode die overeenstemt met de periode geldig in het land van aankoop. Vergewis u ervan dat het land van aankoop overeenstemt met het land vermeld bovenaan rechts van dit document. Als dat niet het geval is, selecteer dan het overeenstemmende land bovenaan rechts van deze pagina en open het document met de garantiebepaling opnieuw.

 

Deze internationale Philips garantie is een aanvulling op de bestaande nationale garantieverplichtingen van handelaren en Philips in het land van aankoop en tast u door de wet bepaalde rechten als klant niet aan.

 

De garantie start op de dag van de aankoop van het product bij een geautoriseerde handelaar en loopt af na de garantieperiode aangegeven in onderstaande tabel. Bij een defect tijdens de garantieperiode ten gevolge van foutief materiaal of vakmanschap, garandeert Philips u een kosteloze herstelling of vervanging. Bij een vervanging van het product zal de garantiedatum starten bij de aankoop van het originele product.

Standaard garantie periode

 

2 jaar

Garantiebeleid voor TV's, monitoren, telefoons, pico-projectoren, audio-, video-, fax- en dicteerproducten en mobiliteitsaccessoires voor automotive-producten van Philips

Geachte klant,

 

Philips-producten zijn ontworpen en vervaardigd volgens de hoogste normen en bieden hoogwaardige prestaties, gebruiksgemak en eenvoudige installatie. Als u problemen ondervindt tijdens het gebruik van uw product, raden wij u aan eerst de gebruikershandleiding te raadplegen of de informatie in het ondersteuningsgedeelte op deze website. Hier vindt u (afhankelijk van het producttype) een downloadbare gebruikershandleiding, veelgestelde vragen, instructievideo's en een ondersteuningsforum.

 

In het onwaarschijnlijke geval van een storing aan het product zal Philips ervoor zorgen dat uw Philips-product gratis wordt gerepareerd, indien u ons binnen de garantieperiode in kennis hebt gesteld van het defect en op voorwaarde dat het product is gebruikt in overeenstemming met de gebruikershandleiding (bijv. in de beoogde omgeving). Voor een aantal productcategorieën verzorgt een partnerbedrijf van Philips de garantie van het product; raadpleeg hiervoor de documentatie bij

uw product.

 

Als u uw product in Nederland, België of Luxemburg ter reparatie aanbiedt maar u het product hebt gekocht in een ander land, streeft Philips ernaar uw product te repareren in overeenstemming met de garantievoorwaarden die gelden in het land waar u het product hebt gekocht.

 

Dit document is uitsluitend van toepassing op consumentenproducten. Voor professionele producten gelden de garantievoorwaarden van de verkoop- of koopovereenkomst.

 

Garantieperiode

De garantieperiode in Nederland, België of Luxemburg voor de in de kop van dit document vermelde productcategorieën bedraagt 24 maanden, met uitzondering van de volgende productcategorieën:

Productcategorie
Garantieperiode
LCD-monitoren B-, S-, P-lijnen
36 maanden
Telefoonaccessoires in Nederland
12 maanden