1
Support

Philips service en reparatie

Heeft u een probleem met uw Philips product? Wij helpen u graag met het vinden van een oplossing. Mocht u de oplossing hier niet vinden of is uw Philips apparaat defect, dan kunt u direct een reparatie inplannen bij een van onze gecertificeerde service centra.

 

Wij hebben problemen en oplossingen op een rijtje gezet voor onder andere onze Saeco, Senseo, Sonicare, Airfloss, AVENT, keuken apparatuur, huishoudelijke apparatuur, huidverzorging en nog veel meer!

Troubleshoot my product

Philips Service en Reparatie  

 

Vind makkelijk en snel hulp voor uw huishoudelijke artikelen, koffiezetapparaat, tandenborstel en producten voor persoonlijke verzorging en moeder en kind.  

Troubleshoot my product

TV repair solutions

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Find support for our subbrands

Los makkelijk en snel uw Saeco problemen op
Vind hier oplossingen voor problemen met uw Gaggia
Hulp bij al uw Sonicare vragen
Vragen en oplossingen voor al uw AVENT producten
Vind hier oplossingen voor problemen met uw Senseo

Philips reparatie status

 

Ons gecertificeerd Philips service center houdt u graag op de hoogte van de reparatiestatus van uw product.  

Controleer mijn Philips reparatie status

Philips garantievoorwaarden

Algemene Philips Garantie
Philips Garantie Armaturen
Philips Garantie TV

Philips Service en Reparatie
vraag en antwoord

Waar kan ik mijn product laten repareren?
Indien uw product defect is, kunt u hier zelf uw reparatie inboeken. Wij kunnen u ook altijd helpen, neem daarvoor even contact met ons op. Onze contactgegeven vindt u hier. U kunt ook naar de winkel gaan waar u uw product heeft gekocht.
Mijn product vertoont een defect maar valt buiten de garantie. Wat kan ik doen?
Indien u een product heeft dat een defect vertoont en buiten de garantiebepaling valt, kunt u hier zelf uw reparatie inboeken. Kosten voor de reparatie worden in dit geval op u verhaald. Wij kunnen u ook altijd verder helpen, neem daarvoor even contact met ons op. Onze contactgegeven vindt u hier.
Hoe kan ik achterhalen of mijn product nog binnen garantie valt?
Philips biedt op alle producten die aangeschaft zijn na 1 juli 2009 twee jaar volledige garantie. Om uw garantie te bepalen is uw aankoopbewijs te allen tijde leidend. Indien u niet in het bezit bent van uw aankoopbewijs hanteert Philips de garantieperiode op basis van de productiedatum van uw product.