1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Retourneren

    De levertijden zijn momenteel langer dan normaal vanwege een hoog bestellingsvolume. We doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. We sturen een e-mail zodra uw bestelling is verzonden.

    Als u belt over de terugroepactie van de Philips-slaapapapneu- en -beademingstoestellen, kunt u onze website bezoeken op www.philips.com/src-update

    Product retourneren

    Een persoonlijk verzorgingsproduct, een verzorgingsproduct voor moeder en kind of een mondverzorgingsproduct retourneren

    U kunt uw product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren. Volg het proces dat overeenkomt met de producten die u wilt retourneren


    Maak uw retourneringslabel aan door hier te klikken.


    1. Voer uw bestelnummer (begint met 440) en uw e-mailadres in. Zorg ervoor dat u geen spaties invoert. Geregistreerde gebruikers kunnen in plaats daarvan inloggen en de producten die zij willen retourneren opzoeken in de bestelgeschiedenis.
    2. Vink het vakje aan naast de producten die u wilt retourneren en druk vervolgens op de blauwe knop 'Producten retourneren' onder aan de pagina om door te gaan. In sommige gevallen kunt u niet meer dan één product tegelijk retourneren. Herhaal zo nodig deze stappen om extra retourneringslabels te maken.
    3. Selecteer of u het product wilt ruilen of een restitutie wilt aanvragen. Geef een reden op voor retournering. U kunt dan uw retourneringslabel downloaden.
    4. Verpak uw product veilig en plak uw verzendetiket op de doos om uw product gratis in de originele verpakking terug te sturen. U kunt ervoor kiezen de doos naar een door u gekozen UPS-inzamelingspunt te brengen of contact op te nemen met UPS om een ophaalverzoek in te dienen.
    5. Zodra we uw pakket hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
    6. U ontvangt uw restitutie binnen 10 werkdagen. Let op: we betalen het betreffende deel van de aankoopprijs voor dat product terug, samen met de verzendkosten die u hebt betaald. Stuur alle originele onderdelen terug. 


    Krijgt u een foutmelding bij het maken van uw retourneringslabel? Neem contact met ons op.

    Was dit nuttige informatie?

    Koffie-, luchtzuiverings-, keukenhulp-, kledingverzorgings- en vloeronderhoudproducten retourneren

    U kunt uw product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren. Neem contact met ons op om uw koffie-, luchtzuiverings-, keukenhulp-, strijk-, kledingverzorgings- en vloeronderhoudproducten te retourneren.

    Maandag t/m vrijdag van 08:00 – 20:00 uur
    Zaterdag 09.00 - 18.00 uur

    Volg deze instructies als u een verzorgingsproduct, een verzorgingsproduct voor moeder en kind of een mondverzorgingsproduct wilt retourneren: Hoe retourneer ik een verzorgingsproduct, een verzorgingsproduct voor moeder en kind en een mondverzorgingsproduct

    Was dit nuttige informatie?

    Ik heb mijn terugbetaling nog niet ontvangen

    Het kan tot 10 werkdagen duren voordat je je terugbetaling ontvangt. Je ontvangt een e-mailbevestiging als je terugbetaling is verwerkt. Je ontvangt de terugbetaling altijd via de originele betaalwijze. 

     

    Als je na 10 werkdagen nog geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met de Philips Webshop klantenservice.

    Was dit nuttige informatie?

    Retourvoorwaarden

    Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem. Je kunt je product binnen 30 dagen na ontvangst van je product gratis retourneren. Na 30 dagen is het helaas niet meer mogelijk om je product te retourneren. 

    Was dit nuttige informatie?

    Hoe lever ik mijn oude apparaat in?

    Hoe lever ik mijn oude apparaat in?

    Als je een nieuw elektronisch apparaat hebt gekocht in onze online shop kun je je oude (vergelijkbare) apparaat bij ons in leveren zodat wij deze volgens wettelijke regels kunnen recyclen.

     

    Je kan je oude apparaat opsturen naar ons via een UPS afleverpunt bij jou in de buurt. Je kan natuurlijk ook je apparaat inleveren bij de milieustraat in je gemeente, je kan het dichtstbijzijnde inzamelpunt vinden via deze website. https://www.wecycle.nl/nl-nl/inleverpunt-zoeken

     

    Als je je oude apparaat wil opsturen moet je de volgende voorwaarden in acht nemen:

     

    • Verpak het oude apparaat in een stevige verpakking met passende afmetingen of in een afgesloten zak die niet kan scheuren.
    • Maak het apparaat leeg en schoon (vrijgemaakt van vloeistoffen en vetten).
    • Eventuele losse onderdelen zijn goed vastgezet en het geheel is goed verpakt, zodat het tijdens transport geen schade kan toebrengen aan andere producten.
    • Het pakket mag niet groter zijn dan 90×60×45cm en niet zwaarder zijn dan 20 kilo.
    • Het Philips consumer care team zal voor u het retour label aanmaken. Neem daarvoor contact op met dit nummer 0800-0230047

    Was dit nuttige informatie?

    Ik heb een vraag over een Philips webshop bestelling


    Selecteer de categorie en de gewenste contactoptie

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Ik begrijp het
    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Ik begrijp het

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.