Volg de onderstaande stappen om een product te bestellen:
Het is helaas (nog) niet mogelijk om je product telefonisch te bestellen. Uw pakket wordt bezorgd door PostNL of UPS.
Gerelateerde vragen:
Helaas kan de klantenservice het afleveradres niet voor je wijzigen.
Als je bestelling wordt geannuleerd, komt dit vaak doordat het product niet op voorraad is.
In dit geval wordt je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. Je ontvangt automatisch een terugbetaling binnen 10 werkdagen als je al betaald hebt.
Wij raden je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen door een ander product te kiezen, of te kiezen voor een andere variant van hetzelfde product. Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te plaatsen voor een product dat niet op voorraad is.
Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk zelf volgen. Klik
hier om je bestelling op te vragen. Vul je bestelnummer en e-mailadres in en klik op ‘bestelling zoeken’.
Jouw bestelling kan verschillende statussen hebben. Zie hieronder een overzicht van de verschillende statussen:
• Payment in progress (betaling in behandeling): Je betaling wordt verwerkt. Je ontvangt je orderbevestiging per e-mail als je betaling is verwerkt
• Payment amount reserverd (betaling ontvangen): Je betaling is ontvangen en je bestelling wordt verwerkt. Dit kan tot één werkdag duren
• Order created (bestelling verwerkt): Je bestelling is verwerkt. Je ontvangt een e-mail bevestiging zodra je bestelling wordt verzonden
• Completed (bestelling verzonden): Je bestelling is verzonden. Je ontvangt je factuur per e-mail
• Order cancelled (order geannuleerd): Er is een probleem met je bestelling en deze is geannuleerd. Je ontvangt een e-mail met meer informatie
In de meeste gevallen leveren wij je bestelling de volgende werkdag. Het kan tot maximaal 3 werkdagen duren voordat je bestelling wordt bezorgd. Je kunt de status van de verzending altijd opvragen via de Track&Trace link in je verzendbevestiging.
Als je een onderdeel hebt besteld, dan duurt de levering maximaal 4 werkdagen. Je ontvangt geen Track & Trace nummer als je een reserveonderdeel of een klein product hebt besteld.
Als je je bestelling na 3-4 werkdagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de Philips Webshop klantenservice.
Binnen 30 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen kun je ons online retourformulier gebruiken om een terugbetaling of omruiling aan te vragen.
Het is niet mogelijk om een onderdeel te retourneren via ons online retourformulier, neem hiervoor contact op met de Philips Webshop klantenservice.
Maandag t/m vrijdag van 08:00 – 20:00 uur
Zaterdag 09.00 - 18.00 uur
Maandag t/m vrijdag van 08:00 – 20:00 uur
Zaterdag 09.00 - 18.00 uur
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.