1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending

    Producten

    Reactie van Philips op het coronavirus

     

    Bij Philips staat de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop. In deze moeilijke tijd, rondom het uitbreken van het coronavirus, nemen we alle nodige voorzorgsmaatregelen om hun gezondheid en veiligheid te waarborgen. 

     

    We volgen de richtlijnen van het RIVM op de voet en passen onze maatregelen voortdurend daarop aan.

     

    Onze online shop is nog gewoon geopend. Ondanks de uitdagende omstandigheden, doen we ons best om je de ervaring te blijven bieden die je van ons gewend bent.

    Bezorging

     

    Onze magazijnen en distributiepartners nemen extra hygiënemaatregelen voor een veilige levering aan huis. We volgen de situatie op de voet en werken nauw samen met onze partners om ervoor te zorgen dan alle gezondheids- en hygiënenormen worden nageleefd. 

     

    Het kan zijn dat een aantal van onze afhaalpunten momenteel gesloten is, maar bezorging aan huis blijft mogelijk. Om het gemakkelijker voor je te maken, bieden we nu gratis levering aan voor alle bestellingen tot en met 30 mei 2020.

     

    Momenteel kan de bezorging van je pakket iets langer duren.

    Retouren

     

    Het is nog steeds mogelijk om je product retour te sturen door ophaling van UPS bij je thuis. Controleer hier hun laatste service-updates. Als je geen printer thuis hebt om het verzendlabel te printen, dan kan UPS je helpen. 

     

    Voor aankopen tussen 1 maart en 30 mei, hebbben we de retourperiode verlengd naar 45 dagen vanaf de aankoopdatum. 

    Klantenservice

     

    Onze klantenservicemedewerkers staan nog steeds klaar om je te helpen. Het kan zijn dat onze openingstijden afwijken van wat je gewend bent van ons. Bekijk onze contactpagina voor de huidige openingstijden. Daarnaast werken onze medewerkers momenteel vanuit huis om hun gezondheid en veiligheid te waarborgen. Hierdoor kan er meer achtergrondgeluid zijn dan normaal. 

     

    Ook onze zelf-service is nog steeds beschikbaar: 

    Service & Reparaties

     

    Het is momenteel nog steeds mogelijk om je product door ons te laten repareren. Gebruik hiervoor onze zelf-service module of neem contact met ons op .

    De maatregelen die we nemen zijn voor de gezondheid en veiligheid van iedereen. Dit heeft onze hoogste prioriteit. We waarderen je begrip in deze uitzonderlijke situatie. 

      Veelgestelde vragen

      Kan ik nog steeds online bij jullie bestellen?
      Ja, het is nog steeds mogelijk om bij ons producten te bestellen. Wij bezorgen je bestelling via UPS bij je thuis of, indien nog mogelijk, bij een afhaalpunt.

      Was dit nuttige informatie?

      Wordt mijn order nog steeds op tijd geleverd?

      Levertijden kunnen worden beïnvloed door de getroffen maatregelen. Je bestelling wordt zo snel mogelijk bezorgd. We houden je na je bestelling hiervan op de hoogte.

       

      Het is momenteel drukker dan normaal. Daardoor kan de bezorging van je pakket iets langer duren.

      Was dit nuttige informatie?

      Kan ik mijn bestelling nog steeds ophalen bij een afhaalpunt?

      We raden je aan om voor thuisbezorging te kiezen in plaats van een afhaalpunt. Maatregelen van de overheid kunnen er toe leiden dat een deel van de afhaalpunten voor onbepaalde tijd wordt gesloten. Hierdoor kunnen we niet garanderen dat het afhaalpunt dat je hebt gekozen, open zal zijn wanneer je deze nodig hebt. 

       

      Als je bestelling bezorgd is bij een afhaalpunt dat tijdelijk geloten is, dan wordt je pakket bij UPS bewaard en kun je contact met UPS opnemen om het bij je thuis te laten bezorgen. 

      Was dit nuttige informatie?

      Wat als ik een bestelling wil retourneren?
      We hebben de retourperiode verlengd tot 45 dagen vanaf de aankoopdatum voor alle producten die tot en met 30 mei 2020 zijn besteld. Je kunt je product binnen deze periode gratis retourneren. Retourzendingen worden door USP bij je thuis opgehaald.

      Was dit nuttige informatie?

      Is het veilig om pakketjes te ontvangen?

      We hebben extra veiligheidsmaatregelen genomen in onze magazijnen. We raden je aan om je handen te wassen na ontvangst van je pakket. 

       

      De WHO geeft aan dat de "kans op besmetting van commerciële goederen door een besmette persoon klein is en dat het risico dat het virus dat COVID-19 veroorzaakt, wordt opgelopen door een pakket dat is verplaatst, heeft gereisd, en is blootgesteld aan verschillende omstandigheden en temperaturen, ook laag is". 

      Was dit nuttige informatie?

      Kan ik mijn product nog steeds laten repareren door Philips?
      Het is momenteel nog steeds mogelijk om je product door ons te laten repareren. Gebruik hiervoor onze zelf-service module of neem contact met ons op.

      Was dit nuttige informatie?

      Terug naar boven