1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Support

    Betalen

    Betaalwijzen

    Hoe kan ik betalen?
    Je kan op de Philips webshop betalen met iDeal, Klarna, creditcard (Visa en Mastercard) en Paypal. Alle betaalwijzen zijn gratis, wij brengen geen verdere betaalkosten in rekening.

    Was dit nuttige informatie?

    Vouchercodes

    Hoe kan ik mijn promotiecode activeren?
    Je kunt je promotiecode activeren door de code tijdens het afrekenen in te vullen bij ‘promotiecode invoeren’. Om de korting te verwerken klik je op toepassen. Je kunt per bestelling één promotiecode gebruiken.

    Was dit nuttige informatie?

    Mijn promotiecode werkt niet
    Wat vervelend dat je promotiecode niet werkt. De promotiecode is hoofdlettergevoelig en eventuele streepjes (-) horen ook bij de promotiecode. Heb je alles geprobeerd en werkt je promotiecode toch niet? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder.

    Was dit nuttige informatie?

    Betaalfouten

    Mijn betaling is niet gelukt

    Er zijn meerdere redenen waarom een betaling kan mislukken. We raden je aan om de volgende checklist te doorlopen:

    1. Zorg ervoor dat het factuuradres hetzelfde is als het adres dat je hebt opgegeven aan de bank

    2. Controleer of je creditcard of betaalkaart niet is verlopen 

    3. Als je betaalt met een creditcard zorg er dan voor dat je nog voldoende bestedingsruimte hebt om te betalen

    4. Het wissen van je cache en cookies van je internetbrowser kan ook helpen

     

    Als het probleem zich blijft voordoen, dan kun je een andere betaalwijze proberen of contact opnemen met je bank of kaartuitgever. 

    Was dit nuttige informatie?

    Facturen

    Waar kan ik mijn factuur downloaden?
    Wanneer je bestelling is verzonden sturen wij je factuur per e-mail toe.
    Je kunt je factuur ook downloaden in je ‘Philips Webshop’ account. Log in op je account. Klik op ‘Je bestelgeschiedenis weergeven’. Selecteer je ordernummer en klik vervolgens op je factuur om deze te downloaden.

    Was dit nuttige informatie?

    Ik heb mijn factuur niet ontvangen
    Na het plaatsen van je bestelling kan het maximaal twee werkdagen duren voordat je je factuur ontvangt. Je kunt je factuur ook downloaden in je Philips Webshop account. Als je na twee werkdagen nog steeds geen factuur hebt ontvangen, neem dan contact op met de Philips Webshop klantenservice.

    Was dit nuttige informatie?

    Terug naar boven