1
Support

Bestellen

Bestelling plaatsen

Hoe bestel ik een product?

Volg de onderstaande stappen om een product te bestellen:

  1. Als je een product hebt gevonden dat je graag wilt bestellen, plaats het product dan in je digitale winkelmandje via de oranje knop ‘in winkelwagen’.
  2. Als je al ingelogd bent, kun je meteen verder met je bestelling. Ben je niet ingelogd? Dan kun je kiezen om in te loggen op je Philips Webshop account of een nieuw account aan te maken als je er nog geen hebt. Je kunt er ook voor kiezen om verder te gaan zonder account.
  3. Je kunt je bestelling door UPS laten bezorgen of deze ophalen bij een UPS afhaalpunt, de keuze is aan jou.
  4. Kies vervolgens een van onze betaalwijzen en reken je bestelling af.
  5. Je ontvangt van ons een bestelbevestiging per e-mail.
  6. Als je bestelling is verzonden, ontvang je een UPS Track & Trace nummer per e-mail.
     

Het is helaas (nog) niet mogelijk om je product telefonisch te bestellen.
 

Gerelateerde vragen:

Was dit nuttige informatie?

Bestelling annuleren

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, verwerken wij direct alle bestellingen automatisch. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen tussen het moment van bestellen en aflevering.

Je kunt je pakket wel weigeren aan de deur of na ontvangst je bestelling kosteloos naar ons retour sturen. Meld je retour aan door contact op te nemen met de klantenservice.

Het bedrag van je bestelling wordt dan automatisch teruggestort. Dit kan tot maximaal 10 werkdagen duren.

Was dit nuttige informatie?

Hoe kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Het wijzigen van het afleveradres, nadat een bestelling is geplaatst, is niet altijd mogelijk. Wij adviseren je om te wachten op je Track & Trace-nummer zodra het product is verzonden. Je kunt dan rechtstreeks contact opnemen met UPS of UPS.nl bezoeken. Met je Track & Trace-nummer kun je controleren of het wijzigen van het afleveradres mogelijk is.

Helaas kan de klantenservice het afleveradres niet voor je wijzigen.

Was dit nuttige informatie?

Status van je bestelling

Mijn order is geannuleerd

De meestvoorkomende reden dat een bestelling wordt geannuleerd komt doordat het product niet op voorraad is op het moment van verzending. Als dat het geval is dan wordt je per e-mail hiervan op de hoogte gesteld. Je ontvangt automatisch een terugbetaling binnen 10 werkdagen als je al betaald hebt.

Wij raden je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen door een andere product te kiezen, of te kiezen voor een andere variant van hetzelfde product. Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te plaatsen voor een product dat niet op voorraad is.

Was dit nuttige informatie?

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?


Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk zelf volgen. Klik hier om je bestelling op te vragen. Vul je bestelnummer en e-mailadres in en klik op ‘bestelling zoeken’.

Was dit nuttige informatie?

Voorraadstatus

Is mijn product op voorraad?


Wij doen er alles aan om al onze producten ruim op voorraad te hebben, daarom kun je ervan uit gaan dat je product op voorraad is. Als er van een product minder dan 10 stuks op voorraad zijn, dan wordt de actuele voorraadstatus getoond. Wanneer een product is uitverkocht, kun je het helaas niet meer bestellen.

Was dit nuttige informatie?