Zoektermen
Deze kan je terugvinden op de actiepagina. |
Heb je het product twee dagen voor aanvang van de actie gekocht? Dan kan je toch deelnemen aan de actie. Hiervoor moet je bij de aankoopdatum de startdatum van de actie invullen. Deze kan je terugvinden in de actievoorwaarden.
Heb je het product na de einddatum van de actie gekocht? Dan kan je helaas niet meer deelnemen aan de actie.
In de e-mail staat een persoonlijke link met een wachtwoord. Deze kan je gebruiken om de ontbrekende gegevens aan te vullen.
Staat er in de e-mail dat je aankoopbewijs ontbreekt, maar heb je deze wel geüpload? Controleer dan of je daadwerkelijk een aankoopbewijs hebt geüpload. Een pakbon, verzendbevestiging, afschrift, of afleverbon zijn bijvoorbeeld geen geldige aankoopbewijzen.
Je ontvangt de bevestigings-e-mail binnen een paar uur na de inschrijving.
Als je na een dag nog geen bevestigingse-mail hebt ontvangen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Controleer ook altijd even je spamfilter, het kan zijn dat de bevestigings-e-mail hier per ongeluk in terecht is gekomen.