1
Philips Male Grooming: Ontvang 2 toegangskaarten voor het Philips museum

Ontvang  

2 toegangskaarten

voor het Philips Museum

Bij aankoop van S3551/12 en S3552/12 

    Ontvang 2 toegangskaarten bij aankoop van een Philips Heritage Editie    

     

    In 1939 veranderde Philips de manier van scheren op een baanbrekende manier. Ze introduceerden het allereerste elektrisch roterende scheerapparaat ter wereld. En nu, 80 jaar later, zijn we verder dan ooit.

    Met de ontwikkeling van de Philishave Heritage editie, willen we laten zien dat we nooit gestopt zijn met innoveren en het verbeteren van het scheerlandschap.

     

    Als eerbetoon aan 80 jaar innovatie krijg je nu bij aankoop van een Philishave Heritage editie (S3551/12 en S3552/12) twee gratis tickets voor het Philips museum. De twee tickets voor het Philips Museum ontvang je direct bij aankoop van de Philishave bij je retailer in de vorm van een twee losse ansichtkaarten.

     

    De ansichtkaart met unieke toegangscode is een entreebewijs dat recht geeft op gratis toegang tot het Philips museum bij inlevering aan de kassa.


    De toegangskaarten zijn:
    - Geldig voor één persoon
    - Niet inwisselbaar voor contanten of waardebonnen geld
    - Te verkrijgen bij aankoop van een Philishave S3551/12 en S3552/12 in de periode van 1 april tot 31 juli 2019
    - Geldig van 1 april 2019 t/m 31 december 2019

    FAQ:

    Bij welk scheerapparaat ontvang ik twee toegangskaarten voor het Philips Museum?
    De toegangskaarten ontvang je bij aankoop van een Philishave Heritage editie, typenummer S3551/12 en S3552/12.

     

    Hoe ontvang ik de gratis toegangskaarten?
    Je ontvangt de twee toegangskaarten direct bij aankoop van je Philishave Heritage editie bij de retailer. Ook als je het product online hebt besteld, worden deze direct meegeleverd in de doos.

     

    Ik heb de toegangskaarten niet ontvangen bij aankoop van mijn Philishave Heritage editie, hoe kan ik deze alsnog ontvangen?
    Als je het scheerapparaat in een winkel hebt gekocht, ga dan met je aankoopbewijs terug naar de winkel om deze alsnog te ontvangen. Als je het scheerapparaat online hebt gekocht neem dan contact op met de Philips Consumentenlijn: 0900-2021177 (lokaal tarief).

     

    Zijn de toegangskaarten persoonsgebonden?
    De toegangskaarten zijn niet persoonsgebonden en kunnen daardoor door iedereen worden gebruikt. De toegangskaarten zijn niet inwisselbar voor contanten en waardebonnen.

     

    In welke periode ontvang je toegangskaarten voor het Philips Museum?
    Je ontvangt de toegangskaarten bij aankoop van een Philishave Heritage editie in de periode van 1 april tot en met 31 juli 2019.

     

    Contact

    Heb je nog vragen over deze actie?

     

    Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00–17.00 uur:

     

    Telefoon: 0900 202 11 77  (lokaal tarief)