NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-scheerapparaat kan niet worden ingeschakeld

    Gepubliceerd op 20 maart 2023
    Als het scheerapparaat niet inschakelt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.
    Als u een oplaadbaar Philips-scheerapparaat hebt, is mogelijk de accu leeg. Laad uw scheerapparaat op en probeer het vervolgens weer in te schakelen. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor meer informatie over het opladen van uw scheerapparaat.

    Als uw Philips-scheerapparaat niet oplaadbaar is, moet deze tijdens het gebruik zijn aangesloten op een werkend stopcontact.
     
    Mogelijk werkt uw scheerapparaat niet of schakelt het niet in omdat het apparaat vuil is. Er kunnen haren of vuildeeltjes in zitten, waardoor de scheerhoofden worden geblokkeerd.

    Maak uw scheerapparaat goed schoon om dit probleem op te lossen. Indien mogelijk verwijdert u het scheerhoofd en maakt u uw scheerapparaat ook aan de binnenzijde schoon. Raadpleeg de gebruikershandleiding voor gedetailleerde reinigingsinstructies.

    Bij sommige scheerapparaten gaat een symbool voor schoonmaakherinnering knipperen om u te laten weten dat het scheerapparaat moet worden schoongemaakt. Raadpleeg de gebruikershandleiding of bekijk de onderstaande video voor gedetailleerde schoonmaakinstructies.
     
    Symbool voor schoonmaakherinnering Philips-scheerapparaat
    Een mogelijke andere reden dat uw scheerapparaat niet werkt, is dat het niet correct in elkaar is gezet. Raadpleeg de gebruikershandleiding voor gedetailleerde instructies over het opnieuw in elkaar zetten van uw scheerapparaat. In de volgende video kunt u ook zien hoe u de scheerhoofden verwijdert en terugplaatst.
     
    Bepaalde Philips-scheerapparaten hebben een 'reisvergrendeling'. Als deze is geactiveerd, schakelt het scheerapparaat niet in. Afhankelijk van het model scheerapparaat ziet u mogelijk een knipperend hangslotsymbool op het scheerapparaat om u te laten weten dat de reisvergrendeling is geactiveerd.

    U kunt de reisvergrendeling deactiveren door de aan-uitknop van uw scheerapparaat drie tot vijf seconden ingedrukt te houden. Probeer nu nog eens het scheerapparaat in te schakelen.
     
    Symbool voor reisvergrendeling Philips-scheerapparaat
    Als geen van deze tips helpt, is uw scheerapparaat mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging voor het scheerapparaat aan te vragen.
     
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.