1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Sonicare 9900 Prestige laadt niet op

    Bijgewerkt op 2022-03-02
    Laadt uw Sonicare 9900 Prestige niet op? Raadpleeg deze mogelijke oorzaken en oplossingen om te proberen het oplaadprobleem zelf op te lossen.

    De originele oplader wordt niet gebruikt

    Gebruik hiervoor de originele oplader die is meegeleverd met uw Philips Sonicare-tandenborstel. De oplader die bij uw tandenborstel is meegeleverd, is mogelijk niet compatibel met een andere Philips Sonicare-tandenborstel.
    Naam handvatSonicare 9900 Prestige
    Code op onderkant handvatHX999B, HX999P, HX999C
    Code op onderkant opladervoetType: CBB1001, CBB2001

     

    Tandenborstel is niet volledig opgeladen

    Plaats het oplaadstation op de oplader en plaats vervolgens het handvat van de tandenborstel op de oplader (zie afbeeldingen). Het opladen is begonnen wanneer de tandenborstel twee pieptonen geeft en de lampjes in een omhooggaande richting gaan branden. Tijdens het opladen knippert de batterij-indicator wit. Laad uw Philips Sonicare-tandenborstel in 16 uur volledig op. Het handvat licht 30 seconden wit op en gaat vervolgens uit zodra de batterij vol is. 

    Wanneer de oplader leeg is, knippert het handvat oranje en geeft het 2 piepjes na het poetsen. 

    Wanneer de oplader bijna leeg is, knippert het handvat ook oranje en geeft het 3 piepjes na het poetsen. 

    Het is normaal dat het knipperende lampje op een bepaald moment tijdens het opladen uitgaat.

     

    Stopcontact werkt niet

    Probeer een ander apparaat te gebruiken op hetzelfde stopcontact. Als dit apparaat ook niet werkt, kan het stopcontact de oorzaak zijn van het probleem. Probeer uw Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel volledig op te laden via een ander stopcontact. 

    Interferenties

    Metalen oppervlakken of andere opladers kunnen invloed hebben op uw oplader. Zorg ervoor dat de oplader niet op een metalen oppervlak staat of in de buurt van andere opladers. Plaats de oplader in een andere positie en probeer het opnieuw.
     

    Is het probleem hiermee niet opgelost?

    Als geen van deze tips het probleem verhelpen, kunt u contact met ons opnemen voor verdere assistentie. 

     

    Andere problemen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.