• Philips Shop voordelen:

  • 45 Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan mijn Sonicare 9900 Prestige -tandenborstel niet met de Sonicare-app verbinden

    Hieronder vindt u stappen voor het oplossen van problemen met iOS en Android als u uw Sonicare 9900 Prestige niet met de Sonicare-app kunt verbinden. 

    iOS-apparaten

    Stappen om verbinding te maken:
    • Open de Sonicare-app. Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld en dat de app toegang tot Bluetooth heeft
    • Houd uw tandenborstel dicht bij de telefoon en controleer of de lampjes branden (door de tandenborstel op te pakken, hem in of uit te schakelen, hem op de oplader te plaatsen en er weer af te halen)
    • Controleer de app om te zien of uw tandenborstel is verbonden

    Als de bovenstaande stappen mislukken:

    • Ga naar uw telefooninstellingen
      • Schakel Bluetooth uit en wacht een paar seconden
      • Schakel Bluetooth in
      • Controleer de app om te zien of u verbonden bent
    Werkt het nog niet?
    • Ga naar uw telefooninstellingen
    • Open Bluetooth
    • Klik op (i) en selecteer 'Forget this device' (Dit apparaat vergeten) voor Philips Sonicare
    • Plaats de tandenborstel in de oorspronkelijke oplader
    • Reset de tandenborstel via het handvat
    • Druk binnen 5 seconden 10 keer snel achter elkaar op de aan-uitknop terwijl de tandenborstel op de oplader staat
    • Alle lampjes op de tandenborstel gaan snel achter elkaar branden als de reset succesvol is
    • Open de Sonicare-app en accepteer het koppelingsverzoek wanneer daarom wordt gevraagd

    Neem contact op met de klantenservice als uw tandenborstel nog steeds geen verbinding kan maken.
     

    Android-apparaten

    Stappen om verbinding te maken:
    • Open de Sonicare-app. Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld en dat de app toegang tot Bluetooth heeft
    • Houd uw tandenborstel dicht bij de telefoon en controleer of de lampjes branden (door de tandenborstel op te pakken, hem in of uit te schakelen, hem op de oplader te plaatsen en er weer af te halen)
    • Controleer de app om te zien of uw tandenborstel is verbonden

    Als de bovenstaande stappen mislukken:

    • Ga naar uw telefooninstellingen
      • Schakel Bluetooth uit en wacht een paar seconden
      • Schakel Bluetooth in
      • Controleer de app om te zien of u verbonden bent
    Herhaal de bovenstaande stappen ten minste 7 keer als het niet in eerste instantie lukt.

    Werkt het nog steeds niet? 
    • Ga naar de telefooninstellingen en zoek uw Bluetooth-apparaten. Klik op 'Philips Sonicare' en kies 'Forget'/'Unpair' (Vergeten/Ontkoppelen)
    • Plaats de tandenborstel in de oorspronkelijke oplader
    • Reset de tandenborstel via het handvat
    • Druk binnen 5 seconden 10 keer snel achter elkaar op de aan-uitknop terwijl de tandenborstel op de oplader staat
    • Alle lampjes op de tandenborstel gaan snel achter elkaar branden als de reset succesvol is
    • Open de Sonicare-app en accepteer het koppelingsverzoek wanneer daarom wordt gevraagd
    Neem contact op met de klantenservice als uw tandenborstel nog steeds geen verbinding kan maken.

    Andere problemen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.