NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn SENSEO® koffiezetapparaat zet te veel koffie

    Gepubliceerd op 14 November 2023
    Als uw SENSEO® koffiezetapparaat meer koffie produceert dan in uw kop past, lees dan ons advies hieronder om dit probleem op te lossen. 
    Voordat u uw eerste kop koffie zet met uw SENSEO® koffiezetapparaat moet u de interne waterleiding doorspoelen. 
    Dit doet u als volgt: vul het waterreservoir met schoon, koud water en plaats een kom onder de tuit. Schakel de machine in en druk tegelijkertijd op de knoppen voor 1 en 2 koppen.
    Bij een SENSEO® Switch hoeft u alleen maar op een willekeurige knop te drukken om het doorspoelen te starten. 
    Het doorspoelen gaat door tot het waterreservoir leeg is. Onderbreek de spoelcyclus niet. 
    Een andere reden waarom uw machine meer koffie produceert dan normaal is dat uw padhouder defect is. 
    Probeer een andere padhouder om te zien of dit het probleem oplost. Zo ja, kunt u een nieuwe padhouder kopen in onze online shop.
    Als deze tips geen oplossing bieden voor uw probleem, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning. 
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.