NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De hendel van mijn L'OR Barista-koffiezetapparaat sluit niet

    Gepubliceerd op 30 juli 2023

    Als u de hendel van uw L’OR Barista-koffiezetapparaat niet volledig kunt sluiten, kunt u hieronder een aantal oplossingen vinden om zelf het probleem op te lossen.

    Als de lade voor gebruikte capsules vol is, kunt u de hendel niet meer sluiten. U kunt dit probleem oplossen door de lade voor gebruikte capsules te legen en het opnieuw te proberen. 
    Leeg de lade voor gebruikte capsules

    Koffiecapsules kunnen vast komen te zitten in het capsulevakje. Om dit op te lossen haalt u de capsule uit het vakje en plaatst u deze opnieuw.

    Als u de capsule niet uit het apparaat krijgt, volgt u de onderstaande instructies:

    1. Verwijder de lekbak en de lade voor gebruikte capsules
    2. Probeer de capsule vanaf de onderkant uit het apparaat te duwen of trekken
    3. Mogelijk moet u de hendel omhoog en omlaag bewegen om de capsule los te krijgen

    Is het probleem hiermee niet opgelost? Neem contact met ons op.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.