1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Sonicare-tandenborstel gaat niet aan

    Bijgewerkt op 01 August 2022
    Kan uw Philips Sonicare-tandenborstel niet meer worden ingeschakeld of wordt deze niet opgeladen? De gebruiksduur van een volledig opgeladen tandenborstel is tussen de 2-3 weken, gebaseerd op 2 poetsbeurten van 2 minuten per dag. Als er geen trillingen zijn wanneer u uw tandenborstel inschakelt, is de batterij van uw tandenborstel mogelijk leeg en moet deze worden opgeladen.

    Probeer het volgende om dit probleem op te lossen:
    • Plaats het tandenborstelhandvat op de oplader. Laad uw tandenborstel op als de batterij-indicator knippert of als u een piepje hoort. 
    • Als u uw tandenborstel een maand of langer niet hebt gebruikt, laat u het handvat op de oplader staan en controleert u na 24 uur. Mogelijk ziet u niet onmiddellijk een oplaadlampje wanneer u het handvat voor het eerst op de oplader plaatst.
    • Zorg ervoor dat u de stekker van de oplader in een werkend stopcontact steekt om de tandenborstel op te laden. De oplaadduur kan per tandenborstelmodel verschillen. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor meer informatie. 

    Compatibiliteit oplader

    Uw tandenborstel kan mogelijk niet worden ingeschakeld omdat deze niet wordt opgeladen als u niet de originele oplader gebruikt die bij uw tandenborstel is geleverd. Zorg ervoor dat u de originele oplader gebruikt, omdat niet alle oplaadstations verwisselbaar zijn

    De aan-uitknop zit vast

    Tandpastaresten kunnen zich ophopen in de opening rond de aan-uitknop, waardoor de knop vast komt te zitten en niet goed werkt. Maak de aan-uitknop en het gebied eromheen schoon met een vochtige doek om er zeker van te zijn dat er geen vuil meer zit. We raden u aan de opzetborstel na elk gebruik te verwijderen en onder water af te spoelen om resten te verwijderen.
    Philips aan-uitknop

    Meer ondersteuning nodig?

    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.