• Philips Shop voordelen:

  • 30 Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips Sonicare-tandenborstel laadt niet op

    De gebruiksduur van een volledig opgeladen tandenborstel is over het algemeen tussen de 2-3 weken, gebaseerd op 2 poetsbeurten van 2 minuten per dag. Laadt uw Philips Sonicare-tandenborstel niet op? Raadpleeg deze mogelijke oorzaken en oplossingen om te proberen het probleem zelf op te lossen.

    De originele oplader wordt niet gebruikt

    Gebruik hiervoor de originele oplader die is meegeleverd met uw Philips Sonicare-tandenborstel. De oplader die bij uw tandenborstel is meegeleverd, is mogelijk niet compatibel met een andere Philips Sonicare-tandenborstel. 

    Voor de DiamondClean- en Sonicare 9900 Prestige-serie zijn verschillende opladers vereist. Hoewel de opladers er misschien hetzelfde uitzien, zijn ze niet compatibel. Raadpleeg onderstaande tabel om te controleren of u de juiste oplader gebruikt in combinatie met uw Sonicare-tandenborstel.
     
    Naam handvatDiamondCleanDiamondClean SmartDiamondClean 9000Sonicare 9900 Prestige
    Code op onderkant handvatHX93, HX934,
    HX935, HX936,
    HX937
    HX992, HX993HX991HX999
    Code op onderkant opladervoetMX9100Type: 1>CBA1001,
    CBA2001, CBA3001
    Type: CBA5001,
    CBA4001
    CBB1001,
    CBB2001

    Opmerking: Er zijn 2 opladermodellen die uitwisselbaar en compatibel zijn met de handgrepen die gebruikmaken van 1 van deze 2 opladers: HX6110 en HX6100

    Tandenborstel is niet volledig opgeladen

    Plaats het tandenborstelhandvat op de oplader. Als de batterij-indicator knippert of als u een pieptoon hoort, wordt uw tandenborstel opgeladen. Laad uw Philips Sonicare-tandenborstel in 24 uur volledig op.

    Het is normaal dat het knipperende lampje op een bepaald moment tijdens het opladen uit gaat.

    Opmerking: DailyClean 1100-modellen HX34.. hebben geen batterijlampje. Deze tandenborstels piepen twee keer wanneer ze op de oplader worden geplaatst om aan te geven dat ze worden opgeladen.

    Stopcontact werkt niet

    Probeer een ander apparaat te gebruiken op hetzelfde stopcontact. Als dit apparaat ook niet werkt, kan het stopcontact de oorzaak zijn van het probleem. Probeer uw Philips Sonicare-tandenborstel volledig op te laden via een ander stopcontact. Mogelijk moet u het GFCI-stopcontact resetten.

    Interferenties

    Metalen oppervlakken of andere opladers kunnen invloed hebben op uw oplader. Zorg ervoor dat de oplader niet op een metalen oppervlak staat of in de buurt van andere opladers. Plaats de oplader in een andere positie en probeer het opnieuw.

    De tandenborstel is niet goed in het oplaadglas of op de oplaadpad geplaatst

    Als er een oplaadglas of draadloze oplaadpad is meegeleverd bij uw tandenborstel, zorg er dan voor dat de onderkant van uw tandenborstel het midden van het oplaadglas of de oplaadpad raakt.

    Voor tandenborstels die compatibel zijn met de Sonicare-app

    De Sonicare-app is alleen compatibel met de volgende gekoppelde tandenborstels:
    1. Philips Sonicare DiamondClean Smart
    2. Philips Sonicare Flexcare Platinum Connected
    3. ExpertClean
    4. DiamondClean 9000
    5. Philips Sonicare for Kids (alleen compatibel met de Sonicare Kids-app)
    Wanneer uw tandenborstel verbinding heeft met de app, ontvangt deze software-updates. Dit gebeurt via firmware-updates. Sommige van deze updates verbeteren het oplaadvermogen.

    Volg deze stappen om te controleren of de nieuwste firmware op uw tandenborstelhandvat is geïnstalleerd:

    Update (of download) de nieuwste versie van de Philips Sonicare-app via de App Store of Google Play.
    Open de Philips Sonicare-app
    Tik linksboven op het menupictogram
    Ga naar [Mijn producten] (My Products)
    Selecteer uw tandenborstel
    Selecteer [Handvatupdate] (Handle update) om te kijken of er updates beschikbaar zijn
    Als er updates beschikbaar zijn, updatet u de firmware van uw handvat op basis van de instructies in de Philips Sonicare-app.

    Als geen van deze tips het probleem heeft opgelost, neem dan contact met ons op voor verdere hulp. 

    Voor tandenborstels die compatibel zijn met de Sonicare-app

    Wanneer uw tandenborstel verbinding heeft met de app, ontvangt deze software-updates. Dit gebeurt via firmware-updates. Sommige van deze updates verbeteren het oplaadvermogen.

    Volg deze stappen om te controleren of de nieuwste firmware op uw tandenborstelhandvat is geïnstalleerd:

    Update (of download) de nieuwste versie van de Philips Sonicare-app via de App Store of Google Play.
    Open de Philips Sonicare-app
    Tik linksboven op het menupictogram
    Ga naar [Mijn producten] (My Products)
    Selecteer uw tandenborstel
    Selecteer [Handvatupdate] (Handle update) om te kijken of er updates beschikbaar zijn
    Als er updates beschikbaar zijn, updatet u de firmware van uw handvat op basis van de instructies in de Philips Sonicare-app.

    Als geen van deze tips het probleem heeft opgelost, neem dan contact met ons op voor verdere hulp. 

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.