1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Sonicare-tandenborstel trilt minder krachtig dan eerst

    Bijgewerkt op 2022-05-25
    Als uw Philips Sonicare-tandenborstel minder krachtig trilt dan normaal, kan dit betekenen dat de batterij moet worden opgeladen.
     
    • Het kan ook aangeven dat uw opzetborstel versleten is. Wij raden u aan de opzetborstel elke drie maanden te vervangen. U kunt een nieuwe opzetborstel kopen in de Philips Online Shop.
    • De geselecteerde modus is van invloed op het trillingsniveau op veel Sonicare-modellen. Raadpleeg de gebruikershandleiding van uw apparaat voor meer informatie over het aanpassen van deze instelling.
    • Sommige modellen hebben ook een EasyStart-functie die het trillingsniveau langzaam verhoogt. Deze functie wordt bij de eerste veertien poetsbeurten geactiveerd. Stel dat het trillingsniveau van uw tandenborstel plotseling is verlaagd. In dat geval is EasyStart mogelijk geactiveerd.
    Play Pause

    Meer ondersteuning nodig?

    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.

    Batterij bijna leeg

    De gebruiksduur van een volledig opgeladen tandenborstel is over het algemeen tussen de 2-3 weken, gebaseerd op 2 poetsbeurten van 2 minuten per dag. De trillingen van uw Philips Sonicare-tandenborstel verzwakken als de batterij leeg raakt. Laad uw tandenborstel volledig op om de trillingen te verhogen. Het kan tot 24 uur duren voordat uw Philips Sonicare-tandenborstel volledig is opgeladen. Gebruik de originele oplader die is meegeleverd met uw tandenborstel. Sommige Philips Sonicare-tandenborstels worden geleverd met verschillende soorten opladers. Ze zijn niet uitwisselbaar.

    Als u een tandenborstel met vervangbare batterijen hebt (geen oplader), is het tijd om de batterijen te vervangen.

    Versleten opzetborstel

    Is het probleem hiermee niet opgelost?

    Neem contact met ons op voor hulp als het probleem zich blijft voordoen.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.