NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik heb mijn PC en de TV verbonden met mijn draadloze thuisnetwerk (IEEE 802.11g). Als ik begin met het weergeven van content, krijg ik nog een foutmelding dat het bestand niet kon worden gelezen of gevonden.

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    In uw omgeving kunnen er andere draadloze netwerken aanwezig zijn.

    De andere draadloze netwerken verlagen mogelijk de snelheid van uw draadloze thuisnetwerk, waardoor de video trilt.

    U kunt van de volgende oplossingen proberen:

    • Gebruik een draadloos netwerk op basis van de IEEE 802.11n-standaard
    • Verlaag de bitrate van de weergave om het netwerkgebruik te verlagen
    • Verbind uw TV met het toegangspunt van uw thuisnetwerk via een kabel en verbind uw PC met hetzelfde toegangspunt via een draadloze verbinding
    • Verbind uw PC met het toegangspunt van uw thuisnetwerk via een kabel en verbind uw TV met hetzelfde toegangspunt via een draadloze verbinding
    • Verbind zowel de PC als de TV met het toegangspunt van uw thuisnetwerk via een kabel
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.