NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik problemen met mijn speler zoveel mogelijk beperken?

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Veel problemen met het apparaat treden op doordat het in- of uitschakelen van het apparaat wordt onderbroken. U kunt dit als volgt vermijden:

    • Sluit geen USB-kabels aan en koppel geen USB-kabels los terwijl het apparaat wordt ingeschakeld. Wacht tot het GoGear-logo wordt weergegeven en weer verdwijnt van het scherm.
    • Sluit geen USB-kabels aan en koppel geen USB-kabels los terwijl het apparaat wordt uitgeschakeld. Wacht tot het bericht “Bye!” (Tot ziens) wordt weergegeven en weer verdwijnt van het scherm.
    • Als het apparaat op de PC is aangesloten, verwijder het apparaat dan niet meteen nadat u het apparaat hebt uitgeschakeld. Wacht een ogenblik (circa 5 minuten).

    Belangrijk: als u zich niet aan de bovenstaande aanbevelingen houdt, kan dat leiden tot blijvende schade aan het apparaat.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.