NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan mijn Miracast-apparaat niet verbinden met de Philips-speler.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Controleer of het bronapparaat officieel Miracast-gecertificeerd is. U kunt dit controleren via de onderstaande koppeling van Wi-Fi Alliance.
      www.wi-fi.org

    • Zorg ervoor dat Miracast is ingeschakeld op het Miracast-bronapparaat (raadpleeg de gebruikershandleiding van het bronapparaat)

    • Zorg ervoor dat Miracast is ingeschakeld op de Blu-ray-speler
      Volg deze stappen:
      druk op [Home] > [Network] (Netwerk) > [Miracast] > [On] (Aan).

    • Zorg ervoor dat de speler zich in het hoofdmenu bevindt en dat er geen disc wordt afgespeeld

    Stel de Miracast-rol in op Auto (Automatisch) of Group Owner (Groepseigenaar).

    Volg deze stappen:

    • [Home] > [ Network] (Netwerk) > [Miracast] > [Miracast role] (Miracast-rol) > [Group Owner] (Groepseigenaar);

    of

    • [Home] > [ Network] (Netwerk) > [Miracast] > [Miracast role] (Miracast-rol) > [Auto]
      (Automatisch).

    Auto: de rol van groepseigenaar wordt automatisch bepaald tussen het bronapparaat en deze speler wanneer de verbinding tot stand is gebracht.

    Group Owner: u maakt de speler de groepseigenaar en laat de speler kiezen welk kanaal wordt gebruikt voor de verbinding met het bronapparaat.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.