• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips Sonicare-tandenborstel maakt een hard geluid

    Philips Sonicare-tandenborstels maken gebruik van krachtige trillingen die tot wel 62.000 poetsbewegingen per minuut produceren. Het geluid is luider dan bij een handtandenborstel zonder trillingen. Als dit uw eerste elektrische tandenborstel is, kan het even duren voordat u gewend bent aan elektrisch poetsen.

    Als u het geluidsniveau abnormaal vindt, volg dan onze tips voor probleemoplossing of bekijk onderstaande video om dit probleem op te lossen.
     
    Play Pause

    Achterhaal waar het geluid vandaan komt

    Verwijder de opzetborstel. Hoort u nog steeds hetzelfde harde geluid nadat u de opzetborstel hebt verwijderd?

    Zo ja, dan komt het geluid uit het handvat. Neem contact met ons op voor verdere hulp.

    Zo nee (het geluid is minder), dan kan het geluid afkomstig zijn uit de opzetborstel. Lees de volgende tip.


     

    Opzetborstel is niet goed bevestigd

    De opzetborstel opnieuw bevestigen. Zorg ervoor dat de opzetborstel stevig op het handvat is geplaatst en niet los zit of wiebelt. Een kleine opening tussen het handvat en de opzetborstel is normaal. Dit is nodig voor trillingen.
     

    Opzetborstel versleten

    Als u dezelfde opzetborstel langer dan drie maanden heeft gebruikt, moet u wellicht uw opzetborstel vervangen. Naarmate opzetborstels slijten, kunnen ze meer lawaai maken. We adviseren om uw opzetborstel om de 3 maanden te vervangen.

     

    Gebruik alleen originele opzetborstels van het merk Philips

    Opzetborstel van andere merken maken mogelijk meer lawaai dan originele Philips Sonicare-opzetborstels. We raden u aan originele Philips Sonicare-opzetborstels te gebruiken. Deze kunt u bestellen in onze onlineshop

    Als deze tips het probleem niet hebben verholpen, neemt u contact met ons op voor verdere hulp. 
     

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.