• Philips Shop voordelen:

  • 45 Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan mijn Philips Sonicare-tandenborstel niet verbinden met de Sonicare-app

    Als u uw Philips Sonicare-tandenborstel niet aan uw Sonicare-app kunt koppelen, vindt u hieronder enkele oorzaken en oplossingen. Gebruik onze instructievideo over het instellen van uw tandenborstel met de Sonicare-app.
    Play Pause

    De software van de Sonicare-app of smartphone is niet bijgewerkt

    Update voor de Sonicare-app
    Zorg dat de nieuwste versie van de Sonicare-app op uw smartphone is geïnstalleerd.
    Software-update voor uw smartphone
    Controleer of uw smartphone de nieuwste versie van het besturingssysteem heeft:
    • Android-smartphone met Android 6.0 of hoger
    • iPhone met iOS 11.0 of hoger

    Er wordt geen compatibele tandenborstel gebruikt

    De Sonicare-app is alleen compatibel met de volgende gekoppelde tandenborstels:
    • Philips Sonicare DiamondClean Smart
    • Philips Sonicare Flexcare Platinum Connected
    • ExpertClean
    • DiamondClean 9000
    • Philips Sonicare for Kids (alleen compatibel met de Sonicare Kids-app)
       

    Tandenborstel is niet ingeschakeld

    Schakel uw tandenborstel in door deze van de oplader te halen of door op de modusknop te drukken. De lampjes op het handvat gaan branden zodat u kunt zien dat de tandenborstel is ingeschakeld.

    De tandenborstel is niet opgeladen

    Als dit een nieuwe tandenborstel is en u voor het eerst verbinding probeert te maken met de app, moet u zorgen dat het handvat van de tandenborstel volledig is opgeladen. 

    Bluetooth is niet ingeschakeld of maakt geen verbinding

    Controleer of Bluetooth op uw smartphone is ingeschakeld voordat u de Sonicare-app opent. Als dat niet het geval is, gaat u naar de instellingen van uw smartphone om Bluetooth in te schakelen.

    Als er nog steeds geen verbinding tot stand wordt gebracht, probeert u uw Bluetooth-netwerk opnieuw in te stellen op uw smartphone. Volg onderstaande stappen om de cache van uw Android-apparaat of iPhone te wissen:

    Bluetooth-cache op Android wissen
    1. Ga naar [Instellingen] (Settings)
    2. Selecteer [Toepassingsbeheer] (Application Manager)
    3. Druk op [Meer] (More) of op de drie stippen rechtsboven
    4. Selecteer [Systeem-apps weergeven] (Show system apps)
    5. Selecteer [Bluetooth] (Bluetooth) of [Bluetooth delen] (Bluetooth share)
    6. Selecteer [Opslag] (Storage)
    7. Tik op [Cache wissen] (Clear Cache)
    8. Start uw telefoon opnieuw op
    9. Probeer opnieuw verbinding te maken door de stappen te volgen in de Sonicare App

    Bluetooth-cache op iOS wissen
    1. Ga naar [Instellingen] (Settings)
    2. Selecteer [Bluetooth] (Bluetooth)
    3. Zorg dat Bluetooth is ingeschakeld
    4. Tik onder [Mijn Apparaten] (My devices) op het informatiepictogram naast de tandenborstel
    5. Selecteer [Dit apparaat vergeten] (Forget this device)
    6. Probeer opnieuw verbinding te maken door de onderstaande stappen op de Sonicare-app uit te voeren

    Andere apparaten zorgen voor storing

    Houd de Philips Sonicare-tandenborstel uit de buurt van andere Bluetooth-apparaten om verstoring van de Bluetooth-koppeling te voorkomen.

    Als deze oplossingen het probleem niet hebben verholpen, neemt u contact met ons op voor verdere hulp.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.