• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    De koffie uit mijn Philips-koffiezetapparaat is niet heet

    Als u merkt dat de koffie uit uw Philips-koffiezetapparaat niet heet is, vindt u hieronder tips voor het oplossen van dit probleem. 

    Met glazen kan

    Als u een glazen kan gebruikt, kunt u de tips hieronder proberen om uw koffie heet te houden:
    • Controleer of de glazen kan goed op de warmhoudplaat staat
    • Controleer of de warmhoudplaat en de bodem van de kan schoon zijn
    • Gebruik dunne koppen. Dunne koppen absorberen minder warmte van de koffie dan dikkere koppen
    • Zorg ervoor dat de grootte van de kop past bij de hoeveelheid koffie. Giet geen kleine hoeveelheid koffie in een grote kop.
    • Als u koffie met verse melk drinkt, verwarm de melk dan voor in de kop in een magnetron.
    • Ontkalk uw koffiezetapparaat regelmatig.

    Met geïsoleerde kan

    Als u een geïsoleerde kan gebruikt, kunt u de tips hieronder proberen om uw koffie heet te houden:
    • Verwarm de kan voor door deze om te spoelen met warm water voordat u begint met koffiezetten
    • Zet een volle kan koffie
    • Gebruik dunne koppen. Dunne koppen absorberen minder warmte van de koffie dan dikkere koppen
    • Zorg ervoor dat de grootte van de kop past bij de hoeveelheid koffie. Giet geen kleine hoeveelheid koffie in een grote kop.
    • Als u koffie met verse melk drinkt, verwarm de melk dan voor in de kop in een magnetron.
    • Ontkalk uw koffiezetapparaat regelmatig.