1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het SENSEO® calc-lampje gaat niet uit het onkalken

    Bijgewerkt op 30 August 2022
    Als u uw SENSEO® koffiemachine hebt ontkalkt maar het calc-lampje nog brandt of knippert, controleer dan hier eventuele oorzaken en oplossingen. 
     

    De ontkalkingscyclus is onderbroken

    Het calc-lampje van uw SENSEO® koffiezetapparaat gaat pas uit wanneer de ontkalkingsprocedure volledig is uitgevoerd. Als u de machine al eerder hebt gestopt, blijft het lampje branden of knipperen.
    Schakel in dat geval de machine uit, start de ontkalkingsprocedure opnieuw en laat de machine doorgaan totdat deze klaar is. Hierna zou het calc-lampje automatisch moeten uitgaan. 
    U vindt alle stappen voor ontkalking in de gebruikershandleiding die u bij uw SENSEO® koffiezetapparaat hebt ontvangen. U kunt ook naar pagina SENSEO® ontkalker gaan.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.