0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe verbind ik mijn Philips OneBlade met de OneBlade-app?

    Gepubliceerd op 23 februari 2024
    Let op: deze informatie is alleen relevant voor gebruikers van de Philips OneBlade 360 met connectiviteit. Zoek naar het Bluetooth®-logo op de verpakking of de gebruikershandleiding om te zien of dit van toepassing is op uw model. Als uw OneBlade-model geen connectiviteit heeft, kunt u het apparaat nog steeds toevoegen aan uw profiel in de Philips OneBlade-app om functies zoals het bijhouden van de status van het mesje te gebruiken.

    Gebruikers van OneBlade-modellen met Bluetooth kunnen verbinding maken met de Philips OneBlade-app om te profiteren van extra functies, tips, trucs en andere nuttige informatie.
     
    1. Download en installeer de Philips OneBlade-app op uw mobiele apparaat met iOS of Android om te beginnen. Raadpleeg de verpakking van uw OneBlade voor meer informatie over de app (zoek de logo's van de App Store en Google Play Store!) 
    2. Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld op uw mobiele apparaat en open vervolgens de app. 
    3. Volg de instructies in de app om uw OneBlade te verbinden.
    4. De lichtring op de handgreep knippert blauw terwijl de verbinding tot stand wordt gebracht. Het lampje blijft blauw branden wanneer de verbinding tot stand is gebracht.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: QP2734/20 , QP4530/30 , QP4631/65 .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.